به گزارش روز شنبه روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، عباس زارع گفت : به مناسبت شهادت سپهبد رشید اسلام یک بخش با نام سردار سلیمانی امتداد خط مقاومت به جشنواره اضافه شد.

وی افزود : مهلت ارسال آثار به جشنواره مطبوعات، پایگاه های خبری و خبرگزاری های مازندران هم با توجه به شهادت سپهبد سلیمانی تا ۲۰ دی ماه تمدید شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اضافه شدن بخش جدید را تصمیم دبیرخانه هشتمین جشنواره مطبوعات مازندران برشمرد و گفت : روزنامه نگاران رسانه های دارای مجوز مازندران می توانند با مراجعه به سامانه جشنواره مطبوعات به آدرس اینترنتی http://pressfestival.ir/ آثار خود را در بخش سردار سلیمانی امتداد خط مقاومت با موضوع سپهبد سلیمانی در محور های مقاله، عکس، یادداشت و دلنوشته ارسال کنند.

وی ادامه داد : هر متقاضی در این بخش می تواند ۲ اثر ارسال کند  و روزنامه نگارانی که پیش از اضافه شدن این بخش آثار خود را ارسال کردند نیز این فرصت را دارند تا مجددا در کارتابل سامانه خود در این بخش ۲ اثر ارسال کنند.

زارع گفت که تاریخ انتشار آثار ارسالی در باره سردار شهید سلیمانی باید از ۱۳ دی ماه سال جاری لغایت ۲۰ دی ماه باشد.

پیش از این آخرین فرصت برای ارسال آثار به این جشنواره سوم دی ماه اعلام شده بود.

براساس پوستر منتشرشده از سوی هشتمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری مازندران، مقاله، سرمقاله و یادداشت، عکس، خبر، گزارش، مصاحبه، تیتر ، طراحی و صفحه آرایی، طنز اجتماعی، کاریکاتور و سوژه خبر بخش های این جشنواره است.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران تعداد رسانه های موجود در این استان را حدود ۴۰۰ رسانه شامل خبرگزاری، روزنامه(اعم از محلی وسرپرستی روزنامه های کشوری)، هفته نامه، ماهنامه، فصلنامه، سالنامه و پایگاه خبری  اعلام کرد و حدود ۶۰۰ نفر در این رسانه ها در انعکاس اخبار فعالیت دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.