نخستین دیدار هفته اول نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر ساعت ۱۵ عصر امروز با دیداری بین تیم های نساجی مازندران و گل گهر سیرجان در حالی با برد تیم میزبان در استادیوم شهید وطنی قائمشهر خاتمه یافت که مجید جلالی سرمربی نیم فصل دوم نساجی در لیگ برتر هیجدهم ( ۹۸-۹۷) با تشویق بی امان هواداران تیم سابق مواجه شد.

تشویق آقامعلم 
مجید جلالی معروف به آقا معلم  برای قدردانی از هواداران تیم سابقش به سمت جایگاه تماشاگران نساجی رفت و دست گلی  را برای ادای احترام به سمت آنها پرتاب کرد که بار دیگر مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

تذکر به کارگردان پایتخت 
برخی از طرفداران نساجی که خود را " تیفوسی جان برکف نساجی کبیر " نامیدند،  با در دست داشتن بنری که بر روی آن نوشته شده بود " آقای سیروس مقدم ( کارگردان پایتخت ) با گویش زیبای ما فیلم ساختید، گفتیم چشم، رعایت خط قرمز ما ( نساجی کبیر) را بکنید، ما با اصالتیم و بزرگ می مانیم و نیازی به بزرگ نمایی نداریم " به این کارگردان برای نگهداشتن حرمت تیم محبوبشان در فصل ششم سریال پایتخت تذکر دادند.
 گفته می شود فصل ششم سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم که قرار است نوروز سال ۹۹ از شبکه سراسری پخش شود، نیم نگاهی هم به ۲۴سال تلاش تیم نساجی برای رسیدن به لیگ برتر دارد. بر اساس آنچه که جسته و گریخته شنیده می شود، در پایتخت ۶ حواشی صعود نساجی به رقابت های لیگ برتر مورد توجه قرار گرفته و بهرام افشار بازیگر فصل پنجم سریال پایتخت هم در نقش دروازه بان نساجی به ایفای نقش می پردازد.

بازیکنان خطاکار
داور در این دیدار به حسن بادامکی یکی از مربیان تیم نساجی به دلیل اعتراض به داوری و خروج از محوطه مشخص شده برای مربیان کارت زرد نشان داد.
همچنین در این بازی دو بازیکن نساجی رضا قهاری و  رحمان جعفری و مهرداد عبدی بازیکن گل گهر سیرجان نیز به دلیل اعتراض پیاپی به داوری و خطا کارت زرد دریافت کردند.

آواز مازندرانی هواداران 
هواداران نساجی که حدود ۱۰۰ روز بدون برد تیمشان را مورد تشویق قرار دادند در آستانه شب یلدا بلندترین شب سال پس از برد خانگی تیمشان در ابتدای نیم فصل دوم به تشویق سرمربی و بازیکنان تیمشان پرداختند.
برخی از هواداران تیم نساجی پس از برد تیمشان ترانه هایی را با گویش مازندرانی در ورزشگاه زمزمه کردند.
بیش از پنج هزار نفر از هواداران نساجی دیدار هفته شانزدهم تیمشان را از داخل استادیوم شهید وطنی شهرشان به تماشا نشستند و از ابتدای شروع تا پایان ۹۰ دقیقه تیم محبوب خودشان را تشویق کردند.

داور این دیدار محمد حسین ترابیان دو دقیقه وقت اضافی برای نیم اول و چهار دقیقه وقت اضافه در مجموع ۶  دقیقه وقت اضافه برای این بازی منظور کرد.
بازی نساجی با گل گهر همانند هفته های گذشته از شبکه استانی طبرستان برای هواداران قرمز پوشان در خانه به صورت زنده پخش شد.
 هدایت الله ممبینی رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال به همراه معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران به عنوان مهمان ویژه این دیدار را از نزدیک به تماشا نشستند.
دیدار دو تیم نساجی مازندران و گل گهر سیرجان از هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان نساجی خاتمه یافت و نساجی با این برد ۱۶ امتیازی شد و در رده دهم جدول قرار گرفت و گل گهر همچنان با ۷ امتیاز در رده ۱۵ جدول باقی ماند.
تا پیش از این دیدار نساجی با خوردن ۲۱ گل بدترین خط دفاعی وگل گهر نیز با زدن ۷ گل از ۱۵ بازی بدترین خطه حمله را در بین ۱۶ تیم حاضر در رقابت های لیگ برتر به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.