کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران به خبرنگار ایرنا گفت: پیش‌بینی جوی نشان می دهد از امروز تا روز جمعه شرایط جوی بر روی مدار سرما و بارش پراکنده ثابت خواهد ماند.

مهدی غلام‌پور افزود: در این مدت دمای هوا نوسانات شدید نخواهد داشت و مردم استان تداوم هوای خنک برای مناطق جلگه ای و هوای سرد در مناطق کوهستانی را شاهد هستند.

وی ادامه داد: دمای هوا برای امروز حداکثر به 15 درجه در مرکز استان خواهد رسید، اما برای روزهای سه شنبه و چهارشنبه کاهش 2 درجه‌ای دمای هوا در مناطق جلگه ای پیش بینی می شود.

کارشناس هواشناسی مازندران همچنین برای گذر امروز به سه شنبه بارش های پراکنده پیش بینی کرد و گفت: با توجه به اینکه روزهای چهارشنبه و پنجشنبه از بارش ها کاسته می شود، اما روز جمعه با ورود سامانه کم فشار بارش های پراکنده در اغلب مناطق مازندران دوباره آغاز می شود.

غلامپور بیشتر بارش ها در ایام پیش رو را برای مناطق کوهستانی و ارتفاعات مازندران عنوان کرد و افزود: بارش ها به صورت برف و کولاک بوده و دمای هوا در این مناطق در ساعات شب به زیر صفر خواهد رسید.

وی با بیان اینکه دریای خزر برای امروز دارای موج کوتاه و آرام است ، اعلام کرد: از امشب تا عصر سه شنبه دریای خزر مواج شده و برای فعالیت های دریایی مساعد نخواهد بود.

در حال حاضر گلوگاه با 15 درجه گرم ترین و بلده نور با سه درجه سردترین ایستگاه های هواشناسی مازندران هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.