حجت الاسلام یوسف یوسف پور روز یکشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه های گرامیداشت نهم دی در ساری افزود: با رونمایی از این کتاب و برگزاری برنامه های فرهنگی می توانیم موضوع بصیرت را در جامعه ترویج بدهیم تا مردم بدانند برای به ثمر رسیدن این نظام و انقلاب چه رنج هایی تحمل شد .

وی با اشاره به همگانی شدن برنامه های نهم دی در مازندران، گفت : برای این منظور نهادهای عضو ستاد نهم دی در مازندران با اجرای برنامه هایی متناسب با ذائقه و گرایش عموم جامعه در این خصوص گام بر می دارند و  بر این اساس  ضمن برگزاری برنامه های تحلیلی و تبیینی در خصوص مسائل و اتفاقات پیش آمده در نهم دی سال ۸۸ ، می بایست تلاش شود تا زمینه بصیرت افزایی آحاد جامعه در خصوص توطئه ها و دسیسه های اختلاف پراکنان فراهم شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اینکه کارگروه های اطلاع رسانی و فضای مجازی - دانشگاهیان - فرهنگیان - مدیران، معلمان و دانش آموزان - حوزه و روحانیت - بانوان - بسیجیان و مراسم، تبلیغات ستاد نهم دی در این استان تشکیل شده است، گفت : اعضای این ستاد که همان اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هستند با عضویت در هر یک از این کارگروه ها برنامه ریزی برای انجام و اجرای برنامه ها را در دستور کار قرار بدهند.

وی افزود : براساس تصمیم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور کارگروه های دانشجویی و دانش آموزی به ترتیب به کارگروه های اساتید، دانشجویان و مدیران و معلمان، دانش آموزان و مدیران تبدیل شده است که هدف از انجام این کار گسترده کردن حضور اقشار مختلف مردم در این مراسم ها است.

یوسف پور به برخی مسائل مورد تاکید نهاد مرکزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در خصوص برگزاری مراسم های نهم دی اشاره کرد و گفت : برگزاری راهپیمایی به صورت همزمان در سراسر کشور و در روز نهم دی از جمله این تاکیدات است که در مازندران نیز این مساله مورد نظر قرار می گیرد.

وی افزود: نهم دی که با عنوان روز بصیرت، میثاق امت با ولایت است می بایست به نماد وحدت و همدلی تمام مردم کشورمان مبدل شود همان طور که در سال ۱۳۸۸، ۴۰ میلیون نفر در کشور به خیابان ها آمدند و حمایت خود را از رهبری اعلام کردند.

در این جلسه اعضای ستاد گرامیداشت نهم دی در مازندران برنامه های پیشنهادی خود را برای این ایام اعلام کردند که برگزاری شبکه روشنگری به مدت سه روز با سخنرانی شخصیت های مطرح در شهرهای استان، پخش و اکران ۱۲ فیلم پیرامون همین روز، رونمایی از کتاب صوتی رزمندگان والفجر ۸ و برگزاری نمایشگاه های روشنگری نهم دی از جمله این برنامه ها است.  

در این جلسه به پیشنهاد تعدادی از اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران برگزاری برنامه اصلی نهم دی به صورت تجمع مطرح و مصوب شد و قرار است پس از اعلام و تایید شورای تبلیغات اسلامی کشور این برنامه ریزی انجام شود.

پیش از این شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران اعلام کرد که بنا به اعلام کشور برنامه اصلی گرامیداشت نهم دی می بایست به صورت راهپیمایی برگزار شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.