حسن بادامکی عصر روز یکشنبه که به دلیل کسالت سرمربی تیمش در کنفرانس خبری پیش از مسابقه با خبرنگاران شرکت کرد ،افزود: ما طبق گفته مسوولان باشگاه تمام بازیکنان حتی کفشگری و قاضی را با صدور کارت بازی از سوی فدراسیون در اختیار داریم و بدین معناست که تیم ما در این بازی با تمام قوا در برابر استقلال تهران می ایستد.
وی اضافه کرد: تیم ما پس از چند هفته نتیجه ضعیف، در بازی خانگی برابر تیم آبی پوشان خود را محکوم به برد می داند و امیدواریم که بتوانیم در زمین خانگی با کمک هواداران، تیم استقلال را که روزهای خوب خودش را با سرمربی ایتالیایی سپری می کند با شکست بدرقه کنیم.
مربی نساجی قائمشهر اظهار داشت: ما خود را همیشه مدیون هواداران نساجی می دانیم و آنها سرمایه های اصلی این تیم به خصوص کادر فنی و بازیکنان هستند و ما می خواهیم با تقدیم برد به آنها برابر استقلال تهران دلشان را شاد کنیم.
بادامکی با تقدیر از استقبال هواداران نساجی در بدو ورود تیمشان به قائمشهر اضافه کرد :آنها با این استقبال ما را شرمنده خود کردند و امیدواریم ما و بازیکنان بتوانیم قدردان این همه محبت آنها باشیم.
وی در مورد نشست بازیکنان و کادر فنی با یکی از دو مالک باشگاه نساجی قائمشهر افزود : ما نشست خوبی با یکی از دو مالک باشگاه داشتیم و حرفهای هم را شنیدیم و به نظر می رسد بازیکنان و کادر فنی با روحیه قوی در بازی فردا در برابر استقلال حاضر می شوند.
بادامکی در مورد کسالت رضا مهاجری سرمربی تیم نساجی قائمشهر بدون اشاره به مسایلی که پس از دیدار تیمشان با نفت مسجد سلیمان رخ داد گفت :  سرمربی تیم پس از این بازی دچار کسالت شدند که پزشک فعلا اجازه حضورشان را در روی نیمکت ندادند و به همین دلیل نیز مهاجری در کنفرانس خبری شرکت نکردند و امیدواریم که ما با بردی که فردا برابر استقلال تهران به دست می آوریم بتوانیم دل این مربی را نیز شاد کنیم.
نساجی قائمشهر در هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر میزبان تیم استقلال تهران است و این دیدار طبق اعلام فدراسیون فوتبال فردا دوشنبه چهارم آذرماه ساعت ۱۴.۳۰ دقیقه عصر در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار می شود.
استقلال تهران هم اکنون از ۱۰ بازی ۱۸ امتیاز و در رده چهارم و نساجی قائمشهر با همین تعداد بازی و ۱۱ امتیاز در رده یازدهم جدول ۱۶ تیمی قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.