به گزارش خبرنگارایرنا، محمدرضا مهاجری طبق برنامه ریزی هیات فوتبال استان مازندران قرار بود ساعت ۱۸.۳۰ دقیقه عصر امروز در سالن این هیات ورزشی در قائمشهر پاسخگوی سوالات خبرنگاران مازنی در ارتباط با دیدار تیمش با صنعت نفت آبادان در هفته نهم  رقابت های لیگ برتر باشگاههای ایران باشد.
در حالی مهاجری به دلیل تاخیر پرواز تهران- ساری به این کنفرانس خبری نرسید که خبرنگاران مازنی با دو باخت پیاپی نساجی قائمشهردر هفته هفتم و هشتم لیگ برتر و سقوط چهار پله ای در جدول سوالات زیادی را آماده کرده بودند که در انتظار پاسخ سرمربی تنها نماینده مازنی ها در بالاترین سطح رقابت های فوتبالی ایران بودند.

عدم‌ حضور سرمربی صنعت نفت آبادان 

اسکوچیچ سرمربی نفت آبادان هم با وجود حضور در استان مازندران به کنفرانس خبری نیامد.

این در حالیست که طبق قوانین فدراسیون فوتبال شرکت سرمربیان در کنفرانس خبری الزامی است و عدم حضور می تواند جرایم مالی را برای مربیان خاطی به دنبال داشته باشد.

در فصل گذشته رقابت های فوتبال لیگ برتر از ۱۵ هفته میزبانی نساجی هفت سرمربی تیم های مهمان در کنفرانس خبری شرکت نکردند.

تیم نساجی در هفته نهم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاههای ایران فردا پنجشنبه ساعت ۱۶.۳۰ دقیقه عصر در استادیوم شهید وطنی قائمشهر میزان تیم صنعت نفت آبادان و شاگردان اسکوچیج کروات است که این روزها نتایج خوبی را دراین رقابت ها کسب کرد و با ۱۵ امتیاز از ۸ بازی این رقابت ها در رده چهارم رقابت های لیگ برتر قرار دارد و برد در دیدار با نساجی می تواند این تیم را تا رده دوم و سوم جدول نیز بالا بکشد.
 تیم نساجی قائمشهر  که در دو بازی پیاپی  هفته هفتم و هشتم لیگ برتر  به ترتیب برابر تراکتور سازی در خانه و فولاد در خوزستان شکست خورد به دنبال برد در این دیدار برای برگشت به روزهای خوبش در نیم فصل اول این رقابت هاست.
نساجی هم اکنون از ۸ بازی لیگ برتر با ۹ امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.