به گزارش خبرنگار ایرنا ، علیجان شمشیر بند عصر روز شنبه در پنجاه و ششمین نشست شورای شهر ساری گفت : به هر حال این کارگران به صورت رسمی و روال اداری وارد شهرداری شدند و قطعا منابع مالی نیز برای این به کارگیری پیش بینی شد.

وی اضافه کرد : در شرایط،فعلی به هر دلیلی شهرداری این کارگران را اخراج کرد و باید پرونده آنها به درستی مورد رسیدگی قرار گیرد به گونه ای که حق کسی ضایع نشود.

براساس اخبار رسمی، شهردار جدید ساری که کمتر از دو هفته از تایید حکمش می گذرد حدود ۶۰۰ کارگر شهرداری ساری که گفته می شود بدون طی روال قانونی در سال ۹۸ به کار گرفته شدند را اخراج کرد.

این کارگران پس از چند تحصن در برابر شهرداری ساری عصر امروز در برابرساختمان شورای شهر تحصن کردند و خواهان رسیدگی به وضعیت خودشان شدند.

شهرداری ساری بیش از۶ هزار نیروی رسمی،پیمانی و قراردادی و شرکتی دارد .

رعایت نکات بهداشتی در دفع زباله 

رییس شورای شهر ساری با اشاره به اعتراض مردم حاشیه محل دفن زباله در منطقه پشت کوه خواهان رعایت نکات بهداشتی در دفع زباله شد.

شمشیربند اضافه کرد : علاوه بر آن باید برای ساماندهی شیرابه نیز اقدام اساسی ازسوی شهرداری صورت گیرد.

وی شهرداری را موظف کرد تا در نشست بعدی شورای شهر ساری گزارشی از پیشرفت فیزیکی نیروگاه زباله سوز این پروژه در دست اجرا ارایه دهد.

نیروگاه زباله سوز ۴۵۰ تنی ساری که کلنگ آن در سال ۸۶ به زمین زده شد،عملیات اجرایی آن در سال ۹۴ شروع شد و تاکنون حدود ۸۱۰ میلیارد ریال اعتبار ازسوی دولت به ان اختصاص داده شد.

این پروژه هم اکنون از لحاظ ساختمانی ۶۰ درصد و نصب تجهیزات حدود ۲۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

طبق گزارش مجری این پروژه شرکت تی تی سی این پروژه در سال ۹۹ در صورت تامین اعتبار به بهره برداری می رسد.

هم اکنون زباله شهر ساری در منطقه پشت کوه در ۱۳۰ کیلومتری جنوب شهر ساری منتقل می شود که در هفته های اخیر با اعتراض مردم منطقه مواجه شد.

/۱۸۹۹/۶۹۸۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.