به گزارش ایرنا ؛ قربانعلی ولی زاده بورا روز شنبه در جلسه شورای اداری بابل بیان داشت:  این سرمایه گذاری که دولت برای رونق تولید در بخش کشاورزی بابل انجام داده است با بخش مکانیزاسیون ادوات کشاورزی، صنایع تبدیلی ، یکپارچه‌سازی اراضی و مشاغل خانگی مرتبط می باشد.

 وی گفت: با سرمایه گذاری های انجام شده  بیش از ۵۴ هزار نفر بابلی از این خدمات بهره مند شدند.

فرماندار بابل ادامه داد: با توجه به اینکه اقتصاد اول  بابل کشاورزی است دولت به درستی در این بخش ورود یافت و برای رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار علی رغم محدودیت ها سرمایه‌گذاری ارزشمندی انجام داد .

وی اظهار داشت:  به هیچ عنوان از ادارات خدمات رسان  آب ، برق و گاز پذیرفتنی نیست با افراد سودجو که با تغییر کاربری غیرمجاز به ساخت و ساز می پردازند و به تولید ضربه می زنند خدمات ارائه دهند.

 وی افزود : با توجه به اینکه شعار سال رونق تولید است همه مدیران موظف هستند در کنار مردم برای تحقق این شعار تلاش کنند و تولیدکنندگان ما مسئولان را در کنار خود ببینند.

ولی زاده بیان کرد: مدیران باید دغدغه مردم را جدی بگیرند و برای حل مشکل کشاورزان و تولیدکنندگان در بین آنها حضوری فعال داشته باشند و به پشت میزنشینی اکتفا نکنند.

 فرماندار بابل در بخش دیگری از سخنان خود گفت : دولت علی‌رغم مشکلات پیش رو، خدمات ارزشمندی به تولید کنندگان  ارائه می دهد و همه ما موظف هستیم که برای تنویر افکار عمومی خدمات مثبت دولت را برای مردم تشریح کنیم .

شهرستان ۵۳۶ هزار نفری بابل دارای شش بخش و هفت شهر می باشد که در این شهر بیش از ۴۵ هزار هکتار زمین شالیزاری و همچنین بیش از ۲۴ هزار هکتار  اراضی باغی وجود دارد.


۷۳۳۴/۱۸۹۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.