محمد رضا مهاجری شامگاه پنجشنبه در مصاحبه پیش از بازی با تیم ماشین سازی تبریز در قائمشهر افزود: ما مشکلات‌مان را سعی کردیم کمتر رسانه‌ای کنیم، ولی هفته گذشته وقتی مردم متوجه شدند که تیم پزشک و فیزیوتراپ ندارد، تماس های زیادی گرفته شد و عزیزانی که پزشک و فیزیوتراپ بودند، دستِ یاری به سوی تیم شهرشان دراز کردند، حتی قبل از اینکه پزشک تیم ما مشخص شود، چند تن از عاشقان نساجی با دارو و یکسری لوازم پزشکی به هتل محل اسکان نساجی آمدند.

وی گفت: این رفتارها مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند، افتخار می‌کنم که در چنین شهری و با این تفکر دارم کار می‌کنم، امیدواریم این امانتی که به ما سپرده شده، به رغم همه مشکلاتی که داریم، مقابل مردم روسفید شویم.

سرمربی نساجی مازندران بازی مقابل ماشین سازی تبریز با توجه به ویژگی های این تیم حساس توصیف کرد و توضیح داد: آقای خطیبی یک مربی جوان، مستعد و خوب با فوتبال هجومی است و در هفته‌های گذشته این قضیه را نشان داد که میتواند به جذابیت فوتبال کمک کند.

وی با اظهار این که نساجی با توجه به وضعیتش در جدول نیاز دارد فردا برنده میدان باشد ف گفت : ماشین‌سازی تیم خوب با امکانات، مدیریت و مالکیت خوب است و امیدوارم فردا هم بازی خوبی را تماشاگران ببینند و هم بتوانیم تیم برنده ما باشیم.

مهاجری تاکید کرد: با وجود احترامی که برای تیم ماشین‌سازی قائلم، نیاز داریم تلاش کنیم و در بازی فردا برنده از زمین خارج شویم تا بتوانیم آن حرکتی را که آغاز کردیم، پله‌پله ادامه دهیم و ترقی کنیم.

وی یکی از نقاط قوت دیدار با ماشین سازی در بازی هفته ششم را انتخاب داور با تجربه دانست و توضیح داد: بعد از مدت‌ها که نسبت به برنامه دپارتمان داوری اعتراض داشتیم، با توجه به اینکه ماشین‌سازی در هفته قبل در صحنه‌هایی از بازی مغموم واقع شد، داور باتجربه‌ای مثل اکبریان را برای بازی فردا تعیین کردند که امیدواریم روز خوبی را فردا تیم داوری داشته باشیم.

مهاجری یکی از مشکلات نساجی در هفته های گذشته را وجود مصدومان زیاد دانست و در پاسخ به پرسشی در باره وضعیت مصدومیت سرلک، نظری و عاشوری گفت : مشکل ما پراکندگی رساندن مصدومان‌مان بود، به‌دلیل مشکلاتی که داشتیم سرلک در تهران مشغول درمان بود، نظری و عاشوری هم در اینجا پیگیر کارشان بودند، سرلک از دیروز با ما تمرین کرد، عاشوری هم این هفته تمرینات خوبی با ما داشت ولی به طور قطع فردا از داشتن نظری محروم هستیم.

سرمربی نساجی مازندران همچنین در پاسخ به پرسشی در باره صادر نشدن کارت بازیکنانش پاسخ داد: از داشتن چهار بازیکن محرومیم، تمام تمرکزمان را برای بازی فردا گذاشتیم، انشاالله بتوانیم بازی فردا را با پیروزی پشت سر بگذاریم و فردا در کنفرانس بعد از بازی بیشتر درباره این مورد صحبت خواهیم کرد.

    ۹۹۱۹/۱۶۵۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.