بر اساس این گزارش ، اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای اصلی مازندران به پایتخت از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه شروع می شود و تا ساعت ۶ بامداد روز شنبه سیزدهم مهر ادامه خواهد داشت.

محور چالوس - کرج
- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه دوازدهم تا ۲ بامداد روز شنبه سیزدهم مهر از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز جمعه تا ۲ بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

- تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از محور کرج – چالوس ممنوع است.

محور هراز
- تردد تمامی تریلرها در محور هراز ممنوع است.
- تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ فردا (چهارشنبه) و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه (۱۱ و ۱۲ مهر) از محور هراز ممنوع است.

وضعیت جوی
بر اساس پیش بینی هواشناسی سیاه بیشه، هوای امروز جاده کندوان صاف و دمای هوا نیز ۱۸ درجه سانتیگراد است.
همچنین هوای روز چهارشنبه این محور کوهستانی نیمه ابری گاهی ابری و مه آلود همراه با بارش پراکنده و دمای هوا نیز در این روز ۱۱ تا ۲۱ درجه سانتیگراد در نوسان است.

بر اساس پیش بینی هواشناسی سیاه بیشه، هوای روز پنجشنبه در این محور کوهستانی نیمه ابری و دمای هوا هم ۸ تا ۱۵ درجه پیش بینی شده است.

همچنین هوای روز جمعه در جاده کندوان نیمه ابری گاهی ابری و مه آلود همراه با بارش پراکنده پیش بینی شده و دمای هوا نیز ۱۰ تا ۱۵ درجه است.

۱۲۹۵/ ۱۶۰۲/۱۶۵۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.