خواهر فردوس حاجیان روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: برادرم در عملیات فاو مجروح شد و هر از گاهی بدلیل عوارض ناشی از آن به بستری در بیمارستان و یا انجام کار فیزیوتراپی در منزل نیاز دارد.

راحله حاجیان ادامه داد: به تشخیص پزشکان، فردوس هفت روز در بیمارستان "شفا" ساری بستری شد.

وی افزود: با توجه به فلج شدن اعصاب صورت، پزشکان انجام ۲۰ جلسه فیزیوتراپی را برای وی تجویز کردند که این کار در منزل وی انجام می‌شود.

طی چند روز اخیر در صفحه اینستاگرام راحله حاجیان، دیدار مسولان از جمله استاندار، مدیر کل بانوان مازندران و دادستان مرکز استان از برادرش ، فردوس در بیمارستان و منزل منتشر شد.

فردوس حاجیان متولد ۱۳۴۲ در شهرستان قائمشهر است که با شهرک الفبا شیوه جدید آموزش الفبا به کودکان در دهه ۶۰ شناخته و معروف شد.

وی که جانباز ۵۰ درصد جنگ تحمیلی است در سن ۲۴ سالگی و دهه ۶۰ با ساخت مجموعه شهرک الفبا یا همان "بابا آب داد ، بابا نان داد " در سوله کوچک صدا و سیمای مرکز مازندران به چهره ملی آموزشی مبدل شد. ساخت سری دوم این برنامه آموزشی را نیز در همان زمان‌ها در صدا و سیمای کشور در تهران دنبال کرد. 
فردوس حاجیان از میان ۲۰ هزار معلم برتر جهان به عنوان ۵۰ معلم برگزیده انتخاب شد.

او که دارای مدرک دکتری از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است یکی از نویسندگان کتاب های درسی دانش آموزان اول و سوم ابتدایی است. 

۲۰۹۶/۱۸۹۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.