به گزارش ایرنا، ۲ طرح آبرسانی و افتتاح خانه بهداشت در هزارجریب نکا با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومانی افتتاح و به بهره برداری رسید.

طرح آبرسانی روستای آکرد با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان به منظور تأمین آب شرب مناسب برای اهالی روستاهای آکرد و مناطق اطراف افتتاح شد و مردم از نعمت آب آشامیدنی مناسب و سالم بهره مند شدند.

 افتتاح خانه بهداشت روستای استخرپشت نکا هم در هزارجریب نکا با ۱۰۰ میلیون تومان بهره برداری شد که در همین راستا مدیر شبکه بهداشت و درمان نکابه خبرنگار ایرنا گفت: از سال ۹۵ تاکنون ۱۰ مرکز خدمات جامع سلامت و خانه بهداشت در نکا به بهره برداری رسید و خدمات مختلف بهداشت ودرمان در حال انجام است.

علیرضا خانجانی افزود: با افتتاح ۱۰ مرکز خدمات جامع سلامت و خانه بهداشت در نکا در مجموع ۸ هزارمتر مربع به سرانه فضای بهداشت و درمان نکا افزوده شد اما همچنان نیازمند افزایش فضا در بخش های مختلف بهداشت و درمان نکا و ورود خیران در این بخش برای کمک به حوزه سلامت هستیم.

همچنین همزمان با سومین روز از هفته دولت، کلنگ زنی و عملیات اجرایی ساخت حسینیه روستای سفیدکوه در هزارجریب با تأمین اعتبار از سوی خیران و مردم و کمک های دولتی نکا آغاز شد.

/ ۷۳۳۲/۱۸۹۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.