به گزارش خبرنگار ایرنا ، احمد حسین‌زادگان در مراسم افتتاح یک شالیکوبی مدرن در شهرستان جویبار  افزود: مهم‌ترین مشکل ما در استان مازندران فروش و برندسازی محصولات کشاورزی است ، زمانی محصولات کشاورزی ما می‌تواند سودآور باشد که ما در بحث برندسازی محصولات کشاورزی مشکلی نداشته باشیم.

وی با اعلام اینکه ایجاد پایانه صادراتی به حل مشکل برندسازی محصولات کشاورزی ما در استان مازندران کمک می‌کند، گفت که خوشبختانه پایانه صادراتی روماک در شهرستان جویبار مراحل پایانی خود را سپری می کند.

استاندار مازندران بیان کرد: راه اندازی پایانه صادراتی در استان مازندران باعث می شود تا مرکبات و محصولات کشاورزی ما برندسازی شود و این برندسازی باعث ارزش صادراتی محصولات کشاورزی ما هم می شود .

حسین زادگان با بیان اینکه خوشبختانه دولت در زمینه کشاورزی ، صنایع تبدلی تسهیلات روستایی و کم بهره به متقاضیان ارائه می دهد، افزود : در استان مازندران تاکنون تسهیلات به افراد زیادی پرداخت شده است که این پرداختها از مهاجرت روستائیان به شهر جلوگیری کرده است.

وی با تاکید بر اینکه تنها خودمان می توانیم نسبت به آبادانی منطقه یا شهر خود قدمی برداریم ، گفت که برای آبادانی هر شهرستانی ابتدا باید بتوانیم نسبت به شناسایی ظرفیت ها در هر شهرستانی اقدام کنیم.

استاندار مازندران در پایان با بیان اینکه عزم مشترک بین مردم و دولت است که به حل مشکلاتمان کمک می کند گفت که این اتحادها  باعث می شود تا بتوانیم بر حل مشکلات خودمان فائق آئیم ، هر کاری حتی اگر کوچک باشد برایمان دارای ارزش است .

7334/1899

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.