به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیین افتتاح این طرح ها با حضور احمد حسین زادگان، استاندار مازندران برگزار شد.

واحدهای تولید خوراک دام به صورت پلت با ظرفیت یک هزار و ۸۰۰ تن ، بسته بندی حبوبات و غلات به ظرفیت پنج هزار و ۲۰۰ تن ، مرکز خدمات انبارداری و نگهداری به ظرفیت ۹۰۰ تن ، یک واحد مرغداری گوشتی به ظرفیت ۲۰ هزار قطعه ، یک واحد گاوداری شیری با ظرفیت ۹۹ راس گاو ، احداث گلستان گل محمدی به وسعت ۹۶ هکتار ، شن ریزی چهار جاده بین مزارع به طول حدود چهار هزار متر ، احداث و تجهیز ۲ حلقه چاه ایستگاه پمپاژ ، اجرای ۱۳ پروژه آبیاری تحت فشار به وسعت حدود ۷۳ هکتار ، اجرای طرح تجهیز و نوسازی در حدود ۴۹ هکتار زمین کشاورزی و اجرای ۵۰۵ متر لاینینگ بتنی از جمله مهم ترین طرح هایی بود که امروز در ساری به بهره برداری رسید .

علاوه بر این امروز ۲ کارخانه بسته بندی برنج و حبوبات با ظرفیت هفت هزار و ۳۰۰ تن، مجموعه گل و گیاهان زینتی به وسعت یکهزار متر مربع و شالیکوبی برنج با ظرفیت ۲ هزار و ۵۰۰ تن در جویبار به بهره برداری رسید .

جهاد کشاورزی استان مازندران میزان هزینه صرف شده برای اجرای ۳۵ پروژه این ۲ شهرستان را بیش از ۱۸۶ هزار میلیارد ریال اعلام کرد .

در هفته دولت امسال ۹۳ پروژه تولیدی ، خدماتی و زیربنایی بخش کشاورزی در استان بهره برداری می شود که برای اجرای آنها ۳۷ میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است. این طرح ها شامل ۶۹ طرح در حوزه آب و خاک، ۶ طرح در حوزه باغبانی، ۱۲ طرح دام و طیور و ۶ طرح صنایع تبدیلی است و با افتتاح آنها برای ۶۰۳ نفر به صورت مستقیم و یکهزار و ۶۹۶ نفر به صورت غیرمستقیم ایجاد شغل شد .

۷۳۳۵/۱۶۵۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.