به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور روز چهارشنبه در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی مراسم هفته دولت و بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر در ساری افزود: غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر از جمله برنامه‌های ویژه و شاخص این هفته است که با هماهنگی‌های صورت گرفته با فرمانداری ها و نمایندگی های شورای تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها در یک روز و همزمان برگزار خواهد شد. 

وی افزود: در نخستین روز هفته دولت غبارروبی مزار شهدا ساعت حدود ۹ صبح در گلزار شهدای شهرستان‌ها برگزار می‌شود و یکی از وزیران در این برنامه در ساری، مرکز مازندران حضور دارد. 

مازندران بیش از ۱۰ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد که از این تعداد ۱۰۶ شهید ترور هستند. 

رئیس شورای تبلیغات اسلامی مازندران گفت: همچنین برنامه گرامیداشت شهیدان دولت رجایی و باهنر از دیگر برنامه‌هایی است که به صورت همزمان در شهرستان ها هفتم شهریور ساعت ۱۰ صبح برگزار می شود . 

وی ادامه داد : این برنامه در ساری ، مرکز استان مازندران در این روز  در مسجد امام رضا (ع) بوستان ولایت با حضور کارکنان دولت برگزار خواهد شد. 

به گفته حجت الاسلام یوسف پور دیدار با خانواده های شهدا بویژه خانواده‌هایی که کمتر مورد دیدار مسئولان قرار گرفتند در این هفته توسط اعضای ستاد بزرگداشت هفته دولت و مسئولان انجام می شود. 

وی ادامه داد: بنیاد شهید نیز خانواده شهدای ترور مازندران را معرفی واعلام بکند تا اعضای ستاد هفته دولت از این خانواده ها دیدار بکنند. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران از فضای مجازی به عنوان ظرفیتی نام برد که می تواند در معرفی دستاوردهای دولت نقش آفرین باشد و افزود: با استفاده از این ظرفیت برای اجرای این بخش از برنامه ها اقدام شود . 

در تقویم کشور، دوم تا هشتم شهریور ماه هفته دولت نامگذاری شد که علاوه بر این گرامیداشت یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر و روز مبارزه با تروریسم از دیگر عناوین این هفته است. 

علاوه بر افتتاح و اجرای طرح‌های عمرانی در سطح روستاها و شهرهای کشور، برگزاری مراسم بزرگداشت شهیدان دولت و ترور، تجلیل از کارمندان نمونه بخش‌های فرهنگی این هفته است. 

در جلسه امروز هماهنگی برنامه‌های هفته دولت در مازندران، ارائه دستاوردهای دولت در ادارات و برنامه ایجاد میز پاسخگویی به مردم در نماز جمعه شهرستان ها از جمله پیشنهادات این جلسه بود که مطرح شد . 

۲۰۹۶ /۱۸۹۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.