فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: از این پس آمار بازدید و سرکشی دستگاه های اداری شهرستان از خانواده شهدا در ارزشیابی های آنان لحاظ خواهد شد.
به گزارش ایسنا، منطقه همدان، مجید درویشی امروز در کمیته ترویج فرهنگ و ایثار، جهاد و شهادت شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: بنیاد شهید شهرستان موظف است برای اجرایی کردن این اقدام آمار بازدید دستگاه های اداری را در رابطه با سرکشی از خانواده شهدا به فرمانداری ارائه  دهد تا بدانیم کدام یک از ادارات در این راستا پای کار هستند.
وی با بیان اینکه در مقابل رشادت و ایثارگری شهدا همه ما دارای رسالت و تکلیف سنگینی هستیم، تصریح کرد: باید تکلیف خود را ادا کنیم و حداقل کاری که برای ادای تکلیف در قبال شهدا می توان انجام داد، حرمت برای خانواده های شهدا و سرکشی از خانواده شهدای بزرگوار است.
درویشی در ادامه با اشاره به 404 شهید والا مقام شهرستان اسدآباد عنوان کرد: از بنیاد شهید شهرستان انتظار می رود تقویم مرتبی تدوین کرده تا براساس آن در طول سال از تمام خانواده های شهدای سطح شهرستان سرکشی و بازدید به عمل آید چرا که این اقدام حداقل کار ممکن برای ادای احترام و حرمت به خانواده های شهدا است که هیچ خواسته و در خواستی ندارند و تنها  جان شیرین عزیزان خود را برای صیانت از انقلاب و نظام تقدیم کرده اند.
وی همچنین با تأکید بر اینکه در رابطه با شهدا و خانواده شهدا با تمام وجود هر کار و هماهنگی که نیاز باشد، این آمادگی را دارم، اضافه کرد: هر چه جدی گرفتن یادواره های شهدا، خوانده شدن چند سطری از وصیت نامه شهدا در برنامه های مختلف بویژه صبحگاه مدارس و نصب عکس شهدای شاخص شهرستان در بلوارهای اصلی سطح شهر از دیگر مواردی است که باید به آن توجه ویژه ای توسط ادارات و دستگاه های ذیربط شود.
فرماندار شهرستان اسدآباد همچنین با اشاره به سالگرد بازگشت آزادگان به وطن تصریح کرد: شهرستان اسدآباد دارای 42 آزاده گرانقدر بوده که به همین مناسبت از این بزرگواران تجلیل خواهد شد.
وی در ادامه خواستار نصب عکس آزادگان شهرستان در محلات سطح شهر توسط بنیاد شهید شد و عنوان کرد: تجلیل از آزادگان  و دیدار و سرکشی از آزادگان و شرکت آزادگان در نماز عبادی سیاسی جمعه از جمله برنامه های پیش بینی شده شهرستان به مناسبت سالگرد بازگشت آزادگان به وطن خواهد بود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.