فرمانده ای پلیس راه مازندران روز  سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در حال حاضر ترافیک در محور هراز، مسیر جنوب به شمال در منطقه تونل وانا تا پیچ پرن و تا حدودی سه راهی چلاو سنگین است و در برخی مناطق نیمه سنگین و پرحجم است.

سرهنگ علیرضا قدمی افزود: ترافیک در کندوان دیگر محور مواصلاتی مازندران از مسیر جنوب به شمال در محدوده سه راهی مرزن آباد سنگین ، هزار چم و پل زنگوله نیمه سنگین و در محدوده مکارود تا مرزن آباد نیمه سنگین گزارش شده است.

وی همچنین تردد خودرویی در محور سوادکوه در محدوده شهری زیراب و پل سفید را نیمه سنگین عنوان کرد و گفت: آسمان در سه محور مواصلاتی پایتخت کشور به مازندران صاف آفتابی می باشد.

فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه براساس گزارش های ترافیکی استان های تهران و البرز تعداد قابل توجه ای خودرو در حال حرکت به سمت مازندران هستند، افزود: در ساعات پایانی روز ترافیک سنگین و کندی تردد پیش بینی می شود.

پلیس راه کشور همچون هفته های تعطیل محدودیت های ترافیکی را برای مازندران که استان پر سفر کشور به شمار می اید اعلام کرده است تا از این طریق بخشی از گره های ترافیک این مسیرها برطرف شود.

در برنامه محدودیت های ترافیکی پلیس راه آمده است: در بازه زمانی امروز سه شنبه تا صبح روز شنبه  تردد نقلیه سنگین (به استثناء حاملین موادسوختی ویافاسدشدنی)  از محور هراز و کندوان ممنوع است. 

همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز سه شنبه بیست و نهم مرداد تا ۲ بامداد روز چهارشنبه سی ام مرداد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز سه شنبه  تا ۲ بامداد روز چهارشنبه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

هوای شهرها و محورهای مواصلاتی استان مازندران هم اکنون صاف و آفتابی هماره با افزایش دما است.

حدود ۱۱۰ کیلومتر از مسیرجاده ارتباطی هراز از آمل به تهران در حوزه استحفاظی مازندران واقع شده است.

حدود نیمی از مسیر حدود ۱۷۰ کیلومتری جاده کرج - چالوس جزو حوزه استحفاظی شهرستان چالوس است.

۷۳۳۵/۱۶۵۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.