دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران گفت :کارگران و بازنشستگان با مشکلات متعدد درمانی مواجه هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نصراله دریابیگی صبح امروز - چهارشنبه 23 مردادماه- در جمع نمایندگان تشکلات کارگری و بازنشستگی استان مازندران که در سالن جلسات کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران و با حضور علی اصغر یوسف نژاد،عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی برگزار شد،گفت: امروز کارگران فاقد امنیت شغلی هستند.

وی ادامه داد: قرار دادهای سفید امضای کار کارگران و عدم امنیت شغلی مانع از گفتن حرف دل و بروز مشکلات کارگری از زبان کارگران و نمایندگان کارگری  شده است.

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران با بیان اینکه امروز کارگران با سیلی صورت خود را سرخ نگه می دارند،گفت: متاسفانه کارگران و بازنشستگان از وضعیت معیشتی خوبی برخوردار نیستند.

دریابیگی افزود: حدود 70 درصد از بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران از حقوق حداقلی برخوردارند و با تورم و وضعیت اقتصادی حاکم بر جامعه این مقدار دریافتی اسفبار است.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران با اشاره به رایگان بودن درمان در قانون اساسی اظهار کرد: امروز در مازندران به رغم وجود 5 بیمارستان تحت پوشش تامین اجتماعی کارگران و بازنشستگان با مشکلات متعدد درمانی مواجه هستند.

این نماینده باسابقه کارگری با اشاره به سیاست های غلط خصوصی سازی در استان و کشور گفت: متاسفانه امروز به دلیل سیاست های غلط،خصوصی سازی به خصوصی خوری تبدیل شده است.

دریابیگی با بیان اینکه دولت بزرگ بدهکار به سازمان تامین اجتماعی است،اظهار کرد: عدم این پرداخت بدهی های معوق موجب شده که سازمان برای پرداخت حقوق بازنشستگان دست به دامن بانک ها و اخذ وام شود.

وی گفت: از نمایندگان مجلس درخواست داریم که در بحث پرداخت این مطالبات بیش از پیش کوشا باشند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.