رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران از کشف 126 کیلو انواع مواد مخدر و دستگیری 37 نفر از سوداگران مرگ در اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش ایسنا مازندران، علیرضا ثقفی درباره جزئیات این خبر، گفت: به منظور مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر و جلوگیری از ورود و عرضه مواد مخدر در استان، طرح کنترل محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی در سطح استان به اجرا در آمد.

وی تصریح کرد : با اجرای این طرح، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد شهرستان های تابعه با کنترل محورهای مواصلاتی موفق به شناسایی و دستگیری 37 خرده فروش مواد مخدر شدند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح که به مدت یک روز به اجرا در آمد 126 کیلو انواع مواد مخدر کشف و 16 خودروی حامل مواد نیز توقیف شد.

ثقفی با اشاره به دستگیری 33 معتاد به مواد مخدر و معرفی آنان به مراکز درمانی استان، افزود: مواد مخدر پدیده ای است استعماری که قدرت های سلطه گر به منظور محو ارزش های اخلاقی، اجتماعی و تسلط بر جوامع از آن بهره می جویند.

وی گفت: برای جلوگیری از اشاعه این پدیده شوم باید برنامه ریزی و اقدام جدی و همه جانبه ای صورت پذیرد و نیروی انتظامی نیز قاطعانه با عناصری که در راستای ترویج مواد مخدر و اعتیاد و کسب منفعت از این طریق مبادرت می ورزند به شدت برخورد می کند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.