به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران، اشتفان  شولتز که صبح امروز برای دیدار با استاندار مازندران و فعالان اقتصادی استان به شهرستان رامسر سفر کرد، افزود: با برقراری ارتباط با بنگاههای اقتصادی در استان ها می توانیم راهکار مناسبی را برای رفع مشکلات ناشی از تحریم بر مناسبات اقتصادی بین‌المللی داشته باشیم.
وی هدف اصلی از سفرش به استان های ایران را پاسخ کشورش به تحریک یکجانبه آمریکا بر علیه کشورمان و گسترش مبادلات تجاری بین استانی بیان کرده است.
وی اضافه کرد: مردم ایران باید از منافع برجام بهره مند شوند و حق ایران نیز در مناسبات بین‌المللی به خوبی محقق شود و این کار با سفرهای استانی قابلیت تحقق خواهد یافت.
سفیر اتریش در تهران با اشاره به فعالیت بیش از ۶۰ ساله انجمن فرهنگی ایران و اتریش اظهار داشت: باید رویدادهای مشترک فرهنگی و هنری با استان مازندران تعریف کرد.
شولتز خاطرنشان کرد: استان مازندران در بخش گردشگری شباهت زیادی با کشورش اترییش دارد و با شناخت و درک بهتر می توان ظرفیت های گردشگری دو جانبه را افزایش داد.
در پایان این نشست سه تفاهمنامه خواهرخواندگی سه شهر مازندران با سه شهر اتریش به امضاء  سفیر اتریش در تهران و استاندار مازندران رسید.
اشتفان شولتز سفیر اتریش که روز گذشته مهمان مدیران ارشد و فعالان اقتصادی استان سمنان بود،روز دوشنبه به مازندران سفر کرد.
بر اساس برنامه ریزی قرار است وی پس از مازندران به استان گلستان سفر کند و نشستی با مدیران ارشد استانی این استان و فعالان اقتصادی گلستان داشته باشد.
۶۹۸۲/۱۸۹۹

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.