به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمد انتظاری در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه ساری از نماز جمعه به عنوان قلب فرهنگی شهرهای کشور یاد کرد افزود : آیین سیاسی عبادی نماز جمعه از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است که ۴۰ ساله شده است.
وی گفت : در اهمیت نماز جمعه همین بس که امام راحل فرمودند اگر هیچ نعمت دیگر از انقلاب نصیب مردم نشود همین نماز جمعه کفایت می کند.
انتظاری تولد ۴۰سالگی نماز جمعه را به مردم تبریک گفت و اظهار داشت: با اقامه نخستین نماز جمعه در پنجم مرداد ۱۳۵۸به امامت آیت الله طالقانی به دستور امام راحل فصلی در انقلاب اسلامی گشوده شد.
وی نماز جمعه را خار چشم دشمنان توصیف کرد و افزود: در دوران دفاع مقدس نیز این پایگاه سیاسی عبادی بیشترین مرکز تیررس بدخواهان بود.
انتظاری همچنین نماز جمعه را عامل پیوند ناگسستنی بین مردم و نظام توصیف کرد و گفت: تقارن دو بیانیه از سوی رهبر معظم انقلاب با چهلمین سالگرد نخستین نماز جمعه را به فال نیک می گیریم.
وی افزود: تمام نقشه های دشمنان در نماز جمعه نقش بر آب شده است و دشمنانی که همه ساله ادعای براندازی نظام را داشتند بخوبی ببینند که مردم مومن و متقی در سال۱۳۹۸در ۹۰۰ نماز جمعه کشور به عبادت می پردازند.
رییس دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران همچنین با اشاره به زیاده گویی های آمریکای جنایتکار و انگلیس خبیث گفت: حفظ انقلاب را با نماز جمعه میسر کردیم و این راه را همچنان ادامه خواهیم داد.
۹۹۱۹/۱۶۵۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.