مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران از بخشودگی جرایم دیرکرد بدهی واحدهای تولیدی و صنعتی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید مصطفی موسوی گفت: در راستای سیاستهای اقتصاد مقاومتی و در سال رونق تولید و بمنظور ترغیب واحدهای تولیدی و صنعتی، رفع موانع تولید، افزایش سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال پایدار، این دستورالعمل و بخشودگی جرائم دیرکرد واحدها، از سوی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران ابلاغ و اجرا می شود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران با اشاره به نحوه بخشودگی جرایم اقساط بدهی واحدهای تولیـدی و صنعتی اظهار داشت: آندسته از واحدهای تولیدی و صنعتی که دارای پروانه بهره برداری، پایان کار و یا نصب ماشین آلات می باشند در صورت پرداخت ۵۰ درصد اصل بدهی، مشمول ۶۰ درصد بخشودگی جرایم دیرکرد و چنانچه ۱۰۰ درصد مبلغ اصل بدهی واحد تولیدی پرداخت شود تا ۸۰ درصد مبلغ جرایم دیرکرد تأخیر آنها بخشیده می شود.

موسوی تصریح کرد: واحدهای تولیدی و طرحهای صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد که در شهرکها و نواحی صنعتی مستقر هستند نیز در صورت پرداخت 50 درصد اصل بدهی، مشمول ۵۰ درصد بخشودگی و در صورت پرداخت ۱۰۰ درصد بدهی، مشمول ۷۰ درصد بخشودگی جرائم می‌شوند.

وی با اشاره به نقش اعمال مشوقات و بخشودگی واحدهای تولیدی و صنعتی خاطرنشان کرد: افزایش ظرفیت تولید، سرمایه گذاری و راه اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی، از مهمترین اهداف این دستورالعمل می باشد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران بیان داشت: واحدهای تولیدی و صنعتی از دهم تیر تا دهم شهریور امسال فرصت دارند تا با مراجعه به شرکت شهرکهای صنعتی و ارائه درخواست، از مشوقات بخشودگی تعدیلات بهره مند شوند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.