رییس اداره بهزیستی شهرستان بهشهر از بهزیستی سفیر سلامت اجتماعی و توانمندسازی نام برد و گفت: اکنون فعالیت 7 مرکز توانبخشی در بهشهر فعال است.

محمد باباجانی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا افزود: سیاست سازمان بهزیستی، اجتماعی محور است و تلاش داریم تا در قالب خانه های کوچک و حمایتی از افراد تحت پوشش این نهاد حمایت کنیم.

وی با اعلام اینکه فعالیت در بخش معلولان، زنان سرپرست خانوار ، پیشگیری و مسکن و اشتغال از جمله فعالیت های سازمان بهزیستی است؛ یادآور شد: 7 مرکز توانبخشی، دو مرکز حرفه آموزی و مرکز جامع معلولان ذهنی حرکتی در بهشهر فعال است که سالانه بیش از 2 میلیارد تومان یارانه از بهزیستی دریافت می کنند.

رییس اداره بهزیستی شهرستان بهشهر بیان داشت: تلاش برای تاسیس کانون نابینایان و ناشنوایان و افراد ضایع نخاعی از جمله تلاش های ما با همکاری اعضا بود که خوشبختانه تاسیس شد.

وی با اشاره به فعالیت 6 کمپ مجوزدار ترک اعتیاد در شهرستان بهشهر یادآور شد: در کنار این کمپ ها،  4 مرکز ام ام تی دارو درمانی هم فعال و در حال فعالیت هستند.

باباجانی گفت: اکنون 8 مرکز مشاوره در بخش های مختلف در بهشهر فعال است و افراد برای مشاوره با بخش های مختلف می توانند علاوه بر مراجعه به این مراکز با شماره های 123 اورژانس اجتماعی، 1480 مشاوره خانواده و 9628 ترک اعتیاد تماس و اطلاع رسانی کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.