به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام محمد قاسمی در خطبه های نماز جمعه ساری افزود : آمریکا در صورت ارتکاب چنین جهالت و حماقتی یک بار دیگر شکست بدتر و سنگین تر از ویتنام را تجربه خواهد کرد.
وی خطاب به رییس جمهوری آمریکا گفت : با تحریم های همه جانبه ملت بزرگ ایران را تهدید نکن زیرا این کار با دم شیر بازی کردن است و عاقبت وخیمی برایت خواهد داشت.
قاسمی ضمن بزرگداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر ، افزود : رئیس جمهوری آمریکا تنها با مرور حماسه سوم خرداد به رشادت و دلیری مردم ایران پی برده و خواهد فهمید که مردمی که دست خالی در مقابل کفر جهانی ایستادگی و از ارزش های دینی دفاع کردند هرگز تحت تاثیر یاوه گویی های او قرار نمی گیرند.
خطیب جمعه ساری از هشت سال دفاع مقدس به عنوان تاریخ افتخار آمیز ایران اسلامی نام برد و تاکید کرد تا رشادت و جانبازی های رزمندگان برای جوانان و نوجوانان تبیین شود.
وی ادامه داد : فرزندان ما باید بدانند که تاریخ 40 ساله جمهوری اسلامی و اقتدار و عظمت امروز نظام با نثار خون بهترین جوانان کشور به دست آمده است.
قاسمی گفت : غیرتمندی لازمه مسلمانان است و غیرت دینی، غیرت ملی و غیرت ناموسی همواره دست بیگانگان و طمع کاران را از این سرزمین مقدس کوتاه کرده است .
وی افزود : مردم باید بدانند که آمریکا به جنگ اقتصادی قناعت نکرده و همواره می خواهد فرهنگ بی بند و باری و بی غیرتی را در ایران اسلامی رواج دهد.
امام جمعه موقت ساری همچنین از روز قدس به عنوان یادگار حضرت امام (ره) و نماد ظلم ستیزی یاد و تاکید کرد: مردم ولایی ایران اسلامی با شرکت در این مراسم باشکوه به ترامپ و ترامپیان می فهمانند که تهدید و تحزیم تاثیری در اراده آهنین آنان نخواهد داشت.
9919/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.