امام جمعه سلماس گفت: پیشگامی سپاه در دفاع از کشور و انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف مهمترین علت اقدام امریکا علیه این نهاد مردمی و انقلابی است.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حجت الاسلام سید محمد موسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه سلماس با تبریک فرارسیدن اول اردیبهشت مصادف با نیمه شعبان ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) در سال255 هجری قمری، گفت: پیشگامی سپاه در دفاع از کشور و انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف مهمترین علت اقدام امریکا علیه این نهاد مردمی و انقلابی است.
وی بیان کرد: امروز دیگر توطئه ای نمانده که دشمن علیه جمهوری اسلامی و مردم ایران انجام نداده باشد اما در سایه اتحاد و رهبری مقتدر و بادرایت کشور هیچ غلطی نتوانسته اند بکنند.
وی اظهار کرد: امروز سپاه هم در میدان نظامی و دفاع از کشور در آنسوی مرزها و پاسداری از حریم اهل بیت و هم در عرصه سیاست و فرهنگ طلایه دار مقابله با نقشه های دشمنان است.
حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: کاری که قاسم سلیمانی در نابودکردن داعش انجام داد، دقیقا نقشه های چندین ساله دشمنان برای حکومت بر مسلمانان از طریق خودشان را نقش بر آب کرد.
امام جمعه سلماس خاطرنشان کرد: داعش برای یک ماه و دوماه و یکی دوسال به وجود نیامده بود، بلکه با حمایت و پشتیبانی قوی فکری و مالی و نظامی استکبار برای مقابله با کشورهای اسلامی ظلم ستیز  همچون ایران و لبنان و عراق بوجود امده بود تا بماند و حکومت کند اما در سایه جانفشانی های شیرمردان سپاه اسلام به خاک کشیده شدند و ناکام ماندند.    وی با تبریک فرارسیدن روز سربازان گمنام امام زمان(عج) بیان کرد: اجر کار اطلاعاتی در میان اعمال عبادی شبیه روزه داری برای قرب الهی است؛  چرا که کسی از ان خبردار نمی شود.
حجت الاسلام موسوی افزود: وزارت اطلاعات وابسته به هیچ جناح و سمتی نیست و عمل بر اساس شرع، اخلاق و قانون توام با حفظ آبروی افراد در اولویت کاری سربازان گمنام امام زمان قرار دارد.
وی گفت: عملکرد موفق وزارت اطلاعات در خنثی سازی توطئه های دشمنان و برچیدن شبکه های فساد اقتصادی و... همگی گویای توانمدی این مجموعه در حفظ و حراست از کیان جمهوری است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.