به گزارش خبرنگار ایرنا، کیانوش ردایی 15 ماه به عنوان شهردار مرزن آباد مشغول فعالیت بود که امروز با چهار رای موافق از پنج عضو شورای شهر برکنار شد.
رییس شورای شهر مرزن آباد روز شنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: موضوع استیضاح شهردار از چند ماه قبل در شورا مطرح شده بود که در گذشته طرح استیضاح رای نیاورد.
هادی ردایی، عدم اجرای برنامه ها و اهداف ارائه شده از سوی شورا اسلامی شهر که جزو خواسته های مردم مرزن آباد بود را علت استیضاع شهردار عنوان کرد.
وی گفت: اعضای شورای اسلامی همچنین 'محمد پولادی ' را که معاون شهرداری مرزن آباد بود به عنوان سرپرست شهرداری این شهر انتخاب کردند.
ردایی خاطرنشان کرد: اعضای شورای اسلامی مرزن اباد تلاش خواهند کرد تا هر چه زودتر شهردار جدید انتخاب و در جهت توسعه و آبادانی شهر و برنامه های شورا و در نهایت رضایتمندی مردم گام بردارد.
شهر مرزن آباد با بیش از هفت هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب‌ شرقی شهر چالوس در مسیر جاده ارتباطی کندوان واقع شده است و سالانه میلیون ها گردشگر داخلی و خارجی برای رفتن به مناطق ساحلی و جلگه ای غرب مازندران و کوهستانی شهرستان کلاردشت از آن عبور می کنند.
/1295/ 1602/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.