نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی از آغاز جهاد راهسازی و توسعه زیرساختی در بخش های مختلف شرق مازندران خبر داد.

علی محمد شاعری در گفت وگو با خبرنگار ایلنا افزود: مبلغ ۱۵ میلیارد تومان از محل معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری برای توسعه زیرساخت های روستایی در حوزه های راهسازی، آبرسانی، توسعه فضاهای ورزشی و طرح هادی شرق مازندران اختصاص یافت.

وی بیان داشت: 6 میلیارد تومان از این اعتبارات مربوط به راهسازی در مناطق روستایی شهرستان های بهشهر، نکا و گلوگاه است که با تخصیص این اعتبارات، عملیات راهسازی در شرق استان مازندران انجام خواهد شد.

شاعری گفت: راهسازی محور آنتنی روستای زروم، راهسازی محور روستاهای اطرب، ندافخیل، درزی محله، میانگله، چناربن، راهسازی محور روستاهای حسین آباد به طوسکلا از جمله عملیات راهسازی در نکاست.

وی ادامه داد: راهسازی محور روستای کوا، راهسازی محور روستای پاسند به یخکش، راهسازی محور سه راهی روستای غلامی به پابند در بهشهر، راهسازی محور روستاهای پارم، شیخ محله، پچت و راهسازی محور روستای محمدآباد و راهسازی محور روستای عشرستاق در بهشهر از جمله فعالیت های در دست اقدام است.

شاعری با اشاره به راهسازی محور روستای لایی رودبار در نکا بیان داشت: راهسازی محور روستای سوچلما به ارم، راهسازی محور روستای رمدانخیل در نکا هم از نیازهای منطقه است که بزودی اجرایی می شود.

وی با اشاره به عملیات راهسازی محور گلوگاه یادآور شد: راهسازی روستای آغوزدره به بارکلا در گلوگاه هم بزودی انجام می شود.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت:  راهسازی محور روستاهای غریب محله، محسن آباد، ازرگ، واودین و کفکور در بهشهر و نکا، راهسازی محور امامزاده یوسف در خلیل شهر، راهسازی محور امامزاده محمود قلعه سر در نکا و راهسازی محور روستای سارم در نکا از دیگر فعالیت های راهسازی در این بخش و با اعتبارات اعلام شده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.