معاون نظارت ، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: 300 بازرس در قالب 150 تیم، نظارت بر بازار ماه رمضان را برعهده دارند.

حسین اصغرزاده معاون نظارت ، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران  در گفت و گو با خبرنگار ایلنا افزود: در زمان فعالیت اکیپ های بازرسی ویژه ماه رمضان ، بازرسان با حضور در واحدهای صنفی پیگیری موارد تخلف گرانفروشی ، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور را در دستور کار دارند.

وی گفت: طرح نظارت بر بازار ویژه ماه رمضان از قبل ماه مبارک آغاز و تا پایان ماه مبارک اجرا می شود.

معاون نظارت ، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران بیان داشت: بیشترین تمرکز بازرسان بر قیمت و نحوه عرضه اقلام پرمصرف از جمله مواد لبنی، پروتئینی، برنج، روغن، قند و شکر، خرما و شیرینی های مرسوم برای ماه روزه است.

اصغرزاده گفت: طرح تنظیم و نظارت بر بازار رمضان با قوت در دست انجام است و مردم در صورت مشاهده گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، عدم درج قیمت از سوی واحدهای صنفی مراتب را به ستاد خبری 124 و یا حضوری به اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان های مختلف و استان، منعکس کنند تا بازرسان و مجریان طرح موضوع را پیگیری کنند.

وی با اعلام اینکه مردم خود باید ناظر ما در بازار باشند؛ تصریح کرد: شهروندان در سراسر استان می توانند گرانفروشی و مشکلات این حوزه را با شماره 124با ما در میان بگذارند.

به گزارش ایلنا، همه ساله قبل از آغاز ماه مبارک رمضان دستگاه های مختلف اجرایی با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت نسبت به تشدید بازرسی ها و نظارت بر توزیع و عرضه اقلام پر مصرف مردم در بازار اقدام می کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.