جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف 4 میلیارد ریالی دارو و لوازم پزشکی احتکار شده و دستگیری فرد محتکر در شهرستان "بهشهر" خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ"حسن مفخمی شهرستانی" در تشریح این خبر، گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و شناسایی محتکران کالا ماموران پلیس آگاهی شهرستان بهشهر با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک محتکر دارو و لوازم پزشکی در آن شهرستان شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی های قضائی، با همکاری کارشناسان شبکه بهداشت و درمان آن شهرستان، در بازرسی از محل مورد نظر مقادیر زیادی دارو و تجهیزات پزشکی و بیمارستانی، کشف کردند.

سرهنگ مفخمی ارزش کالای احتکار شده توسط متهم را بالغ بر 4میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در ادامه بازدید از محل ماموران موفق به کشف 2 هزار و 350 قلم داروی قاچاق و غیر مجاز به ارزش 320 میلیون ریال شدند.

وی از پلمب این واحد صنفی خبر داد و اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است .

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه با اشاره به این که هدف احتکار ضربه به اقتصاد کشور، منفعت طلبی و سوء استفاده از نیاز مصرف کنندگان ارزاق و سایر نیازمندی های عمومی است،از مردم خواست: در صورت شناسایی محتکران و عاملان ایجاد ناامنی در نظام اقتصادی جامعه، مراتب را به مراجع قضائی و انتظامی اطلاع دهند .

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.