به گزارش ایرنا، کامران پولادی روز پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان کلاردشت افزود: اخیرا در جلسه ستاد بحران شهرستان مصوب شد که به منظور کاهش میزان خسارات به هنگام وقوع سیل علاوه بر لایروبی رودخانه ها، درختان مزاحم از بستر رودخانه ها جمع اوری شود.
وی با اشاره به سوابق وقوع پدیده طبیعی سیل و خرابی های به بار آورده در سال های اخیر تاکید کرد که هرگونه کوتاهی در بعد پیشگیری از این پدیده پذیرفته نیست.
سیلی که در تیرماه سال 90 براثر طغیان رودخانه سردابرود و وقوع سیلاب در کلاردشت رخ داد طبق اسناد موجود حدود 25 میلیارد تومان به این منطقه خسارت زد.
رودخانه سردابرود از قلل علم کوه و تخت سلیمان سرچشمه می گیرد و پس از جریان در حوزه روستایی و شهری کلاردشت در نهایت به دریای خزر می ریزد.
فرماندار کلاردشت همچنین خواستار شتاب بخشی در انتخاب پیمانکار برای تعریض کمربندی این شهرستان شد و گفت که ماهها است دولت اعتبار برای اجرای این طرح اختصاص داده ولی هنوز پیمانکار آن تعیین نشده است.
پولادی با اشاره به نقش این کمربندی در روان سازی ترافیک مسافران در حال گذر به غرب مازندران و حتی شرق گیلان ابراز امیدواری کرد بزودی عملیات اجرایی این طرح آغاز شود.
شهرستان نزدیک به 50 هزار نفری کلاردشت در غرب مازندران واقع است.
/1602/7078/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.