سید عباس موسوی گفت:تحول در بخش آموزش، جامعه را به سمت تحول رهنمون می کند.

به گزارش ایلنا، سید عباس موسوی امروز چهارشنبه در مراسم روز استاد و اعزام کاروان حامل کمک های اهدایی دانشگاه علوم پزشکی مازندران به مناطق سیل زده مازندران افزود: توجه به شادابی و نشاط در جامعه از موارد مهمی است که باید در دستور کار باشد و  همکاران در این بخش فعال وارد شوند.

وی با اعلام اینکه با حرکت به سمت نشاط و شادابی در جامعه باید همدلی ها را گسترش دهیم، اظهار داشت: فاصله گرفتن از غم و ناراحتی و حرکت به سمت نشاط و همدلی نیاز جامعه برای توسعه است.

موسوی گفت: بهداشت و درمان در دل جامعه است و نوع نگاه افراد شاغل در این حوزه باید تزریق نشاط و سلامت به جامعه باشد. 

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران  با اشاره به حوزه آموزش و اثرگذاری ان در جامعه افزود: حوزه آموزش تعیین کننده است و اساتید باید نقدپذیر باشند.

موسوی با اعلام اینکه هرگاه آموزش کشوری به سمت تحول برود قطعا کل کشور متحول می شود؛ بیان داشت: کیفیت و تقویت بحث آکادمیک و آموزش دانشگاه ها بسیار مهم است و به همین دلیل توجه به شیوه های نوین آموزشی و توسعه رشته ها با قوت دنبال می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از پیگیری ایجاد دو دانشکده در مازندران خبر داد و یادآور شد: دانشکده فن آوری نوین و دانشکده مجازی دو دانشکده ای است که در حال پیگیری برای ان هستیم. 

موسوی گفت: تلاش برای اجرای شیوه های نوین، توسعه دانشکده نسل سوم و چهارم و توسعه رشته ها از جمله موارد مهم برای توسعه بخشی در امور  آموزشی است.

در پایان این مراسم، از برگزیدگان و اعضای هیات علمی برتر تجلیل شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.