معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از وقوع 2 حادثه رانندگی با 2 کشته و 4 مصدوم در محورهای درونشهری استان ،خبر داد .

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ"مسعود تقدیسی لاریجانی" در تشریح این خبر، گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی وقوع حادثه رانندگی در جاده شهید صالحی شهرستان بابل، بلافاصله ماموران انتظامی بخش بندپی شرقی به محل حادثه اعزام شدند .

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران،افزود: در این حادثه که بر اثر بر برخورد یک دستگاه وانت پیکان با گاردریل به وقوع پیوست، راننده خودرو در دم جان باخت و 2 نفر دیگر از سرنشینان آن مصدوم شدند .

سرهنگ تقدیسی از وقوع حادثه رانندگی در محور روستایی کلاگر محله شهرستان جویبار نیز خبر داد و تصریح کرد: در این حادثه که براثر برخورد یک دستگاه خودروی کامیونت با یک دستگاه خودروی ساینا به وقوع پیوست راننده خودروی ساینا در حین انتقال به بیمارستان جان باخت .

وی با اشاره به این که راننده و سرنشین خودروی کامیونت نیز در این حادثه مصدوم شدند،اظهار داشت: مصدومان این دو حادثه توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند .

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران در خاتمه بابیان این که علت تامه این حادثه ها توسط کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است،گفت: رعایت قوانین و مقررات رانندگی، از مهم‌ترین شاخص‌های توسعه‌یافتگی و نشانه‌ی فرهنگ بالای ملی است .

سرهنگ تقدیسی در خاتمه با بیان این که ،تفاوت رانندگی شتابزده و رانندگی با سرعت مطمئن، فاصله‌ی بین مرگ و زندگی یا نقص عضو و سلامتی است، پایبندی، قانون مداری ، توجه به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و همکاری و همراهی مردم با پلیس را از مهمترین راه های کاهش تصادفات و حوادث رانندگی برشمرد .

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.