امامعلی حبیبی که سابقه کمک به زلزله زدگان بوئین زهرا را با مرحوم غلامرضا تختی در کارنامه اش دارد به خبرنگار ایرنا افزود: ورزشکاران و پهلوانان ورزشی خود را از مردم می دانند و همواره در تلخی و شادی در کنارشان خواهند ماند و در سیل نیز همه آنها آستین بالا زدند.
وی بدون اشاره به میزان کمک نقدی و غیر نقدی که ورزشکاران به سیلزدگان مازنی داشتند، اظهار داشت: ما علاوه بر کمک هایی که از حساب های شخصی خود به سیلزدگان می دهیم از خیرین و افراد متمکن نیز دعوت کردیم تا برای کمک به مردم سیلزده در این استان و سایر استان های کشور وارد شوند.
وی خاطرنشان کرد: برخی از ورزشکاران از جمله علی دایی کاپیتان و سرمربی اسبق تیم ملی ( سرمربی فعلی سایپا) با تایید درخواست ما برای کمک به سیلزدگان بنا شد خودشان وارد شوند و امیدواریم که بزودی این اتفاق رخ دهد و ایشان نیز کمک های خود را به این خسارت دیدگان پرداخت کند.
دارنده مدال طلا کشتی آزاد المپیک گفت: حجم خسارت به سیلزدگان بالاست و دولت به تنهایی قادر به جبران این خسارت ها نبوده و همه ما باید به هموطنان خود کمک کنیم تا آنها نیز سرپا شوند.
امامعلی حبیبی (متولد 5 خرداد 1310، روستای درزیکلا بابل)، از نامداران کشتی آزاد ایران و جهان است که به همراه غلامرضا تختی اولین برندگان مدال طلای ایران در المپیک بوده‌اند.
امامعلی حبیبی یکی از چهار کشتی‌گیر ایرانی است که همراه با غلامرضا تختی، رسول خادم و ابراهیم جوادی نام و تصویرش در تالار افتخارات فیلا به ثبت رسیده‌است.
2سیل پیاپی اسفندماه گذشته و 12 فروردین ماه امسال حدود 15 هزار میلیارد ریال به واحدهای مسکونی و تاسیسات زیربنایی استان مازندران خسارت وارد کرد.
6982/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.