به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام یوسف یوسف پور در خطبه های نماز جمعه ساری افزود : وقوع سیل ویرانگر در بیش از 400شهر و روستای 24 استان کشور خسارات مالی و جانی بر شهروندان وارد کرده که باید تا حد امکان توسط مسئولان جبران شود.
وی گفت : سیل با همه ویرانگری ها و خسارات سنگین ، تبعات مثبتی نیز داشته که جبران کمبود آب و همدلی مردم و مسئولان از آن جمله است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران افزود : حضور مردم و مسئولان در صحنه برای یاری به سیل زدگان همانند دوران دفاع مقدس بوده که جای تقدیر و تشکر دارد.
وی ادامه داد : دغدغه رهبر معظم انقلاب و دستور ویژه به همه نهادها از جمله مواردی است که دلگرمی مردم خسارت دیده را در پی داشته است.
یوسف پور گفت : اگر چه باید اذعان داشت که جبران بالای خسارات بلایای طبیعی از جمله سیل اخیر استان های کشورمان در هیچ یک از نقاط جهان به طور صد در صد امکان پذیر نیست ، اما با توجه به دغدغه رهبر معظم انقلاب و حضور سران سه قوه در کنار استانداری ها ، فرمانداری ها ، هلال احمر ، بهزیستی ، رسانه های خبری و غیره نوید بخش جبران قسمت عمده ای از ضرر و زیان شهروندان را می دهد.
خطیب جمعه ساری از 20 فروردین ماه به عنوان سالگرد قطع رابطه ایران و آمریکا یاد کرد و افزود : امام راحل و مقام معظم رهبری همواره این رابطه را رابطه گرگ و میش توصیف می کردند.
وی گفت : ممنوعیت دولت آمریکا از کمک هموطنان خارج از کشور به سیل زدگان جدیدترین توطئه و دشمنی شیطان بزرگ با جمهوری اسلامی است در حالی که یاری رساندن به آوارگان بلایای طبیعی هیچ ارتباطی به تحریم ندارد.
او افزود : آنانی که خواهان ارتباط با آمریکا هستند بدانند که دوستی و رابطه با شیطان بزرگ منافی فرهنگ اسلامی بوده زیرا حتی سیل ویرانگر اخیر کشورمان نیز دسیسه ای برای شیطنت و فتنه انگیزی استکبار جهانی است.
یوسف پور همچنین از 20 فروردین به عنوان روز ملی شدن فن آوری هسته ای یاد کرد و آن را ثمره ایستادگی و مقاومت در مقابل آمریکا و نظام صهیونیستی دانست.
9919/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.