سعدالله وطن خواه روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: قرار بود پرواز ساری به مقصد تهران و همچنین بالعکس و نیز پرواز ساری به بندرعباس و بالعکس ظهر امروز انجام شود که باران شدید اجازه پرواز هواپیماها را نداد.
وی ادامه داد: با توجه به شرایط جوی پیش آمده از شب گذشته در مازندران و نیز طغیان رودخانه ها که موجب مسدود شدن راههای دسترسی به فرودگاه ساری شد، این پروازها لغو شد.
مدیر کل فرودگاه های مازندران در خصوص پروازهای دیگر فرودگاه های استان نیز گفت: پروازهای 2 فرودگاه رامسر و نوشهر طبق برنامه انجام می شود و این فرودگاه ها مشکلی ندارند .
بارش شدید باران طی 24 ساعت گذشته که بیشترین آن با 128میلی متر در دشت ناز ، 114در ساری ، 115در گلوگاه ، 129 در پل سفید و 83میلی متر دربابلسر بود و همچنان نیز ادامه دارد باعث غافلگیری مردم مازندران در واپسین روزهای سال 97 شد .
به گزارش خبرنگاران ایرنا ، این باران شدید که موجب طغیان رودخانه ها شد بیشتر مناطق شرق و مرکز مازندران را آسیب زده است که علاوه بر آبگرفتگی معابر، خانه ها، مزارع و تخریب خزانه های برنج کشاورزیان استان ، آسیب های به زیر ساخت های استان از جمله پل ها وارد کرده است.
هواشناسی مازندران هم پیشتر با صدور اخطاریه در خصوص بارش شدید باران ، از وزش شدید باد با سرعت 90 کیلومتر بر ساعت هشدار داده بود.
/1899 2096
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.