مجتبی حبیب نژاد روشن روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه نیروهای امدادی آتش نشانی شهرداری ، نیروهای انتظامی ، هلال احمر و اورژانس 115 در حال امداد رسانی هستند، افزود : با توجه به آبگرفتگی بیشتر واحدهای مسکونی ، خسارت های شدیدی به لوازم خانگی شهروندان کیاکلا وارد شده است.
وی گفت : از آنجایی که این منطقه به لحاظ جغرافیایی در پایئن دست و در واقع به صورت چاله مانند است ، آبگرفتگی ها بیشتر خواهد شد.
حبیب نژاد روشن افزود : بیشتر واحد های مسکونی و زمین های کشاورزی بویژه باغات بخش مرکزی شهرستان دچار خسارت آبگرفتگی شدند.
شهرستان سیمرغ دارای یک شهر کیاکلا و دو بخش مرکزی با 9 روستا و بخش تالارپی با 15 روستا است.
گزارش های خبرنگاران ایرنا نشان می دهد که سطح آب رودخانه های بزرگ از جمله تلار در قائمشهر، تجن در ساری و بابلرود در بابل از حد معمول خود بالاتر آمده و آب در برخی ازمسیر ها سرریز و سبب طغیان این رودخانه ها به داخل شهر شده است.
در حال حاضر پارک ملل ساری در حاشیه رودخانه تجن زیر آب رفته است و به دلیل طغیان رودخانه نکا رود کارکنان بیمارستان تامین اجتماعی شهرستان نکا نیز نتوانستند به محل کار خود برسند.
از شب گذشته علاوه بر کاهش محسوس دمای هوا که در بعضی مناطق تا 12 درجه گزارش شده ، بارش باران در مناطق جلگه ای و بارش برف در ارتفاعات همچنان در حال باریدن است .
پیش بینی هواشناسی مازندران نشان می دهد که با بارش باران در مناطق جلگه ای و بارش برف در ارتفاعات به همراه وزش باد تا صبح روز چهارشنبه به صورت پراکنده در استان ادامه دارد.
6990/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.