عبداله رضیان کنترل قیمت ها را یکی از مشکلات مردم بیان کرد و گفت: مجلس دردو نوبت مخالف تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت بود اما الان با مشکلات به وجود آمده مجلس موافق این طرح است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،عبداله رضیان بعدازظهر امروز در جلسه شورای اداری که در سالن شماره یک استانداری برگزار شد اظهار کرد: لایحه بودجه کشور تصویب شد و این لایحه را در شرایط سختی به تصویب رساندیم.

وی افزود: مشکلات مردم‌ ملموس است و نیاز داریم مدیران توجه بیشتری به این مساله داشته باشند.

نماینده مردم قائمشهر ،سوادکوه،سیمرغ و جویبار در مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه مردم این است که بخش زیادی از مشکلات به مسائل مدیریتی بر می گردد.

وی کنترل قیمت ها را یکی از مشکلات مردم بیان کرد و افزود: مجلس دردو نوبت مخالف تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت بود اما الان با مشکلات به وجود آمده مجلس موافق این طرح است. 

رضیان تصریح کرد: در آستانه عید نوروز با مدیریت درست می توانیم بخشی از مشکلات بازار و افزایش لجام گسیخته قیمت ها را کنترل کنیم. 

وی ادامه داد: مدیریت تنظیم بازار منسجم تر شود و دستگاههای نظارتی توجه بیشتری بر افزایش قیمت ها  و کنترل ان نمایند تا  مردم فضای معیشتی مناسب در سال جدید داشته باشند.

وی ادامه داد: پروژه انتقال آب خزر به سمنان، سالیان زیادی به عنوان ردیف در بودجه قرار داشته است، به مردم قول می دهیم حقی که متعلق به استان است تضییع نشود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.