به گزارش ایرنا، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور با اشاره به نقش فرهنگ جهاد و شهادت در دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی گفت: برای برون رفت از همه مشکلات کشور باید فرهنگ جهاد و شهادت ترویج پیدا کند.
حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی افزود: فرهنگ جهاد و شهادت طلبی دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی ایران بوده که تبلور آن را می توان در هشت سال دفاع مقدس و مقابله با استکبار جهانی شاهد بود.
وی باتجلیل از شهدای نیروی انتظامی گفت : نیروی انتظامی با تمام توان خود در جهت اشاعه فرهنگ شهادت و مقاومت تلاش می کند و رسیدگی به خانواده شهیدان را مورد توجه قرار دارد.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور با اشاره به تهدیدات دشمن اظهار داشت: تهدیدات دشمن یک بلوف سیاسی است و در صورتی که دشمن خطا کند ایران می تواند باتمام توان به مقابله به مثل بپردازد.
در این آیین که فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر، فرمانده نیروی انتظامی استان و سایر نیروهای نظامی، انتظامی و مرزبانی و مردم شهید پرور نوشهر حضور داشتند و با مداحی برای اهل بیت عصمت و طهارت (ع) یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی و مدافع حرم شهرستان گرامی داشته شد.
شهرستان نوشهر در غرب مازندران 24 شهید نیروی انتظامی و 3 شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
/1295/ 1602/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.