به گزارش خبرنگار ایرنا ، شمس الله شریعت نژاد روز یکشنبه در نشست مشترکت فرمانداران ، بخشداران و شهرداری استان مازندران با وزیر کشور در رامسر افزود : برای توسعه صنعت گردشگری در استان مازندران باید به دنبال تصویب طرح های تفصیلی و گردشگری در شهرهای استان بویژه در شهرهای ساحلی باشیم .
وی با اعلام این که اجرای سلیقه ای در محدوده روستاها هم باعث بروز مشکلات در این مناطق شده است، گفت: تصویب طرح هادی در همه روستاها با یک نسخه کلی سبب اعتراض مردم شده که باید برای این موضوع چاره اندیشی شود.
نماینده مردم غرب مازندران در مجلس شورای اسلامی افزود: انتظار می رود که با توجه به حمایت های دولت تدبیر و امید و استاندار مازندران برای توسعه همه جانبه استان باید برای رضایتمندی مردم برنامه ریزی لازم صورت گیرد.
شریعت نژاد همچنین با اشاره به مشکل پسماند در شهرهای شمالی گفت: اکثر فاضلاب شهرهای شمالی به دریا می ریزد که این امر باعث بروز آلودگی زیست محیطی شده است.
وی افزود: برای این منظور باید تلاش شود تا با برنامه ریزی مناسب و جذب سرمایه گذارانی در این بخش بتوانیم از آلودگی زیست محیطی جلوگیری کنیم.
** انتقال اب خزر به مرکز ایران
شریعت نژاد در خصوص طرح انتقال آب دریای خزر به مرکز ایران هم گفت: این طرح عین خیانت به مملکت است و این طرح با توجه هزار میلیارد تومان هزینه بحران و تنش ایجاد می کند
وی افزود : این کار درستی نیست که از منابع ملی برای این منظور استفاده کنیم.
نماینده مردم غرب مازندران در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت : با اینکه سالهاست از آغاز اجرای این طرح می گذرد زمین ماندن اجرای ان در فصل زمستان درست نیست و باید هر چه زودتر نسبت به تکمیل ان اقدام شود.
چند شهردار شهرهای مختلف استان هم در این نشست خواستار تصویب مدیریت یکپارچه شهری ، اختصاص 32 هزار میلیارد ریال از درآمدهای نفتی به شهرداری های کشور برای توسعه و تحول شهری ، رفع چالش بروکراسی برای سرمایه گذاران در شهرهای گردشگری ، رفع معضل پسماند در شهرهای شمالی و ... شدند.
نشست مشترک استاندار ، فرمانداران ، شهرداران و بخشداران مازندران با وزیر کشور در شهرستان رامسر در حال برگزاری است.
/1602/9922/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.