به گزارش خبرنگار ایرنا، اعتبار این طرح های عمرانی و خدماتی 310 میلیارد ریال اعلام شد.
عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح کمربندی جنوبی بابل با اعتبار 150 میلیارد ریال، مهم ترین طرحی بود که امروز با حضور استاندار مازندران آغاز شد.
همچنین در این روز ایستگاه برق 20/63 کیلو ولت روستای احمد چاله پی از توابع بخش مرکزی بابل با اعتبار 90 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
افتتاح فیبر نوری و اینترنت پرسرعت در شهرک های صنعتی لاله آباد و بابلکنار با اعتبار 11 میلیارد ریال و بهره برداری از گاز رسانی به شهرک صنعتی لاله آباد با اعتبار 16 میلیارد ریال از دیگر طرح های افتتاح شده در این روز بوده است.
ساختمان بخشداری لاله آباد با مساحت 440 متر مربع و با اعتبار هفت میلیارد ریال و نیز مجتمع آبرسانی به شیخ محله، قصاب امیر، درزیکلا نوشیروانی و ریگ چشمه با اعتبار حدود 51 میلیارد ریال نیز بهره برداری شد.
همچنین بهره برداری از آسفالت راه روستایی کبریاکلا به طول یک و نیم کیلومتر و عرض شش متر با اعتبار سه میلیارد و 100 میلیون ریال در این روز افتتاح شد.
فرماندار بابل در آیین افتتاح شبکه فیبر نوری در شهرک صنعتی لاله آباد بابل گفت: دولت حمایت از شهرک های صنعتی و رفع مشکلات تولید کنندگان را از جمله اولویت های کاری خود می داند.
قربانعلی ولیزاده بورا افزود: در شرایط کنونی تولید کنندگان در رونق اقتصادی و برون رفت از مشکلات نقش برجسته ای دارند و همه ما باید تلاش کنیم تا مشکلات پیش روی این قشر را برطرف کنیم.
وی اظهارداشت: به هیچ عنوان نباید اجازه دهیم تولید کنندگان برای رفع مشکلات خود به دنبال مدیران باشند بلکه ما باید با یک برنامه ریزی دقیق به سراغ تولید کنندگان برویم و برای رفع مشکلاتشان تلاش کنیم.
71 طرح عمرانی، زیربنایی ، خدماتی و آموزشی همزمان با دهه مبارکه فجر با اعتبار 840 میلیارد ریال در شهرستان بابل در حال بهره برداری است.
7343/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.