رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر بهشهر گفت: پیوست فرهنگی برای توسعه مبلمان شهری نداریم و برنامه ریزی در این بخش باید انجام شود.

علیرضا کوچکی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا افزود: مبلمان شهری از نیازهای مهم در شهر و زیباشناختی شهری است که نیازمتد چشم انداز لازم است.

وی اظهار کرد: مبلمان شهری تنها در شهرسازی و توجه به ورودی و خروجی شهر نیست بلکه باید در ساختمان سازی ها هم باید رعایت مسائل زیبایی شناسی انجام شود.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر بهشهر گفت: توجه به ساختمان های یکدست در راستای نمای سنتی و بومی می تواند در مبلمان شهری اثرگذار باشد.

کوچکی با اعلام اینکه گردشگری با طبیعت گردی متفاوت است؛ خاطر نشان کرد: باید با توجه به وجود طبیعت بکر و میانکاله بعنوان زیستگاه طبیعی در بخش طبیعت گردی تلاش بیشتری برای جذب توریست انجام شود.

ظرفیت و پتانسیل میانکاله، نیازمند سایت پرنده نگری

وی ادامه داد: روز میانکاله به عنوان روز بهشهر جشن گرفته می شود اما هنوز سایت پرنده نگری بعنوان زیستگاه مهم پرندگان در این منطقه نداریم و از نیازهای مهم است.

این عضو شورای اسلامی شهر بهشهر با اعلام اینکه بسیاری از پرنده عایی که سالانه مهمان ماست برای ما ناشناخته است؛ یادآور شد: باید تلاش شود تا این مسأله در دستور کار قرار گرفته و در شورای شهر هم تلاش داریم در این بخش با همکاری محیط زیست به برنامه ریزی مدون برسیم.

کوچکی با اعلام اینکه زیباسازی و مبلمان شهری از جمله خواسته‌های بجای شهروندان در این شهر است؛ یادآور شد: بر همین اساس نیز تلاش شد تا زمینه ارائه خدمات مناسب و جلب رضایت شهروندان بیشتر از گذشته فراهم شود و باید برای مبلمان شهری و تابلوی خوب و مناسب در شهر اقدام شود.

وی گفت: تابلوی شهری یکی از طرح های مهم ماست اما بودجه لازم در این بخش نداریم و این مهم به اجرایی شدن نرسیده است.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر بهشهر گفت:  با تلاش های انجام شده در این کمیسیون ورزش صبحگاهی، پارک پیاده رو خطی و توجه به سلامت شهروندان و افزایش وسایل و امکانات ورزشی در پارک ها از موارد مهمی بود و در شهر بهشهر اجرایی شد.

کوچکی افزود: برای ساختن شهری زیبا و توسعه همه حانبه نیازمند مشاوره از صاحب نظران در بخش های مختلف هستیم و از نظرات کارشناسانه حمایت و استقبال می کنیم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.