به گزارش خبرنگار ایرنا، جدول پیش بینی هفت روزه هواشناسی مازندران نشان می دهد که شرایط جوی استان از امروز چهارشنبه تا پایان روز جمعه پایدار باقی خواهد ماند ولی از روز شنبه ابرهای باران زای زمستانی به آسمان استان باز می گردند.
بر اساس این پیش بینی، هوای مازندران تا از شنبه تا سه شنبه هفته آینده با بارش پراکنده ، وزش باد و کاهش دما همراه می شود که بارندگی در ارتفاعات به صورت برف خواهد بود.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: مردم مازندران طی روزهای اخیر کاهش دما و سرما را شاهد بودند و از امروز دمای هوا رو به افزایش خواهد گذاشت.
سعید غلامپور افزود: کاهش دما در مازندران تا حدی بود که در صبح دیروز و امروز مردم مناطق جلگه ای استان دمای صفر و منهای یک درجه زیر صفر را تجربه کردند ولی امروز بیشینه دمای هوای استان به 15 درجه سانتی گراد می رسد و در روزهای پنجشنبه و جمعه با افزایش تدریجی دما ، بیشینه دمای استان به 18 درجه خواهد رسید .
وی همچنین شرایط دریا تا 48 آینده را موج کوتاه توصیف کرد و گفت: از روز شنبه 20 بهمن هوای استان تغییر کرده و بارش پراکنده و کاهش دما رخ می دهد .
غلامپور توضیح داد: روز شنبه دمای هوا با پنج درجه کاهش به 13 درجه سانتی گراد در گرم ترین زمان می رسد و در روز 22 بهمن نیز هوا بارانی بوده و دما به حدود 10 درجه خواهد رسید.
هم اکنون شرایط جوی ساری ، مرکز مازندران صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش دما است و پیش بینی می شود امروز کمینه دمای این شهر به 2 درجه و بیشینه آن به 13 درجه سانتی گراد برسد .
2096/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.