مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران به خبرنگار ایرنا گفت که این تعداد منزل در 22 شهرستان مازندران احداث و به مددجویان فاقد مسکن زیر پوشش این نهاد تحویل شد .
رضا نوروزی افزود : از این تعداد 25 واحد در مناطق شهری و 47 واحد در مناطق روستایی قرار دارند.
وی میزان هزینه ساخت این تعداد واحد مسکونی را 30 میلیارد ریال اعلام کرد و ادامه داد : از این میزان 15 میلیارد ریال از منابع مالی کمیته امداد امام خمینی (ره ) تامین شد و بقیه آورده مددجویان و مشارکت خیران است .
مدیر کل کمیته امداد مازندران اعتبار این نهاد برای ساخت هر یک از این واحدها را 150 تا 200 میلیون ریال برشمرد و گفت : این مبلغ به صورت بلاعوض به مددجویان برای ساخت این منازل پرداخت شد .
وی همچنین به در حال ساخت بودن 700 واحد مسکونی محرومان در مازندران اشاره کرد و افزود : این تعداد واحدهای مسکونی با مشارکت کمیته امداد و بسیج در حال ساخت است .
نوروزی ادامه داد : تا پایان امسال 200 واحد از این تعداد به بهره برداری می رسد و بقیه این واحدها نیز 6 ماه اول سال آینده به بهره برداری خواهد رسید .
وی تعداد خانوارهای فاقد مسکن کمیته امداد مازندران را چهار هزار نفر اعلام کرد .
مدیر کل کمیته امداد مازندران بهره برداری از 90 طرح اشتغالزا را به عنوان دیگر برنامه های دهه فجر امسال در استان برشمرد و گفت : برای اجرای این تعداد طرح 20 میلیارد ریال هزینه که برای 160 نفر اشتغالزایی شد .
در دهه فجر امسال بیش از 700 پروژه در مازندران در حال بهره برداری است .
2096/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.