به گزارش خبرنگار ایرنا ، احمد حسین زادگان همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر و در روز دوشنبه درمراسم افتتاح پاسگاه بالاتجن شهرستان قائمشهر در گفت و گو با خبرنگاران، افزود : با نگاهی به کشوری های دیگر متوجه می شویم که هیچ کشوری به اندازه ایران اسلامی از امنیت بالایی برخوردار نیست و این امنیت به دلیل ساختار درست دستگاه امنیتی ، انتظامی و حمایت های درست مردم به وجود امده است.
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی به دلیل تکثر فعالیت هایش در بخش های مختلف همچون راهنمایی و رانندگی ، مقابله با جرائم و غیره امنیت را ایجاد کرده است ، افزود: حضور و تلاش های ماموران نیروهای انتظامی در بخش های مختلف باعث شد تا مردم ما در کشور ایران اسلامی احساس امنیت کنند.
** مهم ترین ویژگی دهه فجر حمایت و پشتیبانی مردم است
استاندار مازندران در خصوص چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، گفت : استکبار جهانی با تمام شیطنت ها و کینه توزی ها درصدد بود تا ایران اسلامی چهلمین سالگرد پیروزی خود را جشن نگیرد اما تمام توطئه های آنان ناکام ماند و ما چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن گرفته ایم .
حسین زادگان بیان کرد : چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با همراهی خوب مردم ، تامل بالای مردم در مسائل و مشکلات و رهبری هوشمندانه رهبر کبیر انقلاب به وقوع پیوسته است .
وی مهم ترین ویژگی دهه فجر امسال را حمایت و پشتیبانی مردم اعلام کرد .
استاندار مازندران با بیان اینکه در دهه فجر امسال بیش از 766 پروژه در این استان به بهره برداری می رسد ، گفت: برای این پروژه ها بالغ بر یک هزار و 41 میلیارد تومان هزینه شد.
همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر پاسگاه انتظامی بالاتجن با حضور فرمانده انتظامی و استاندار مازندران ، مسئولین شهرستانی در قائمشهر به بهره برداری رسیده است .
این پاسگاه در فضایی به مساحت 400 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 960 میلیون تومان به بهره برداری رسید .
با به بهره برداری رسیدن این پاسگاه 39 روستا از خدمات این پاسگاه بهره مند می شوند .
7334
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.