به گزارش خبرنگار ایرنا از مرکز مدیریت راههای مازندران ، هم اکنون ترافیک خودروهای عبوری در محور هراز در مسیر جنوب به شمال بخصوص در محدوده سه راهی چلاو نیمه سنگین است و در محورهای سوادکوه ، کیاسر ، کندوان و کناره ترافیک عادی و روان است .
رئیس پلیس راه استان مازندران روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت : شل و آویزان شدن چراغ های روشنی تونل بعد از پارک جنگلی آمل معروف به تونل 'سپاه ' باعث شد تا نیروهای تعمیراتی به این تونل اعزام شوند .
سرهنگ محمدرضا قدمی افزود : حضور خودروی نیروهای راهداری در این تونل باعث شده تا ترافیک در 2 مسیر حوالی این تونل نیمه سنگین و صفی از خودروها در این محل ایجاد شود .
وی ادامه داد : آویزان شدن چراغ های روشنایی تونل در زمان بارندگی مساله جدیدی در راههای مازندران نیست و با حضور نیروهای راهداری این موضوع رفع می شود .
فرمانده پلیس راه مازندران همچنین در خصوص محور کندوان نیز گفت : باران و برف امروز که باعث شد تا ساعاتی این محور مسدود شود در حال حاضر این محور باز است و تردد در آن جریان دارد .
وی افزود : با توجه به بارش برف در محورهای کوهستانی مازندران و لغزندگی جاده ها ، رانندگان از تردد غیر ضرروی در این جاده ها پرهیز بکنند .
به گفته سرهنگ قدمی با وجود بارش برف در محورهای کوهستانی با حضور نیروهای راهداری و انجام عملیات نمک پاشی ، جاده های این محورها باز و تردد خودروها امکانپذیر است .
هواشناسی مازندران روز گذشته ، شنبه با انتشار اطلاعیه از بارش سنگین برف در مناطق کوهستانی و کاهش 8 درجه ای دما در این مناطق خبر داد .
استان مازندران 10 هزار و 400 کیلومتر محور اصلی و روستایی دارد که سه هزار و 600 کیلومتر آن محور اصلی که 600 کیلومتر آن را گردنه و محورهای صعب العبور تشکیل می دهد.
2096/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.