مرکز مدیریت راههای مازندران در اطلاعیه خود دلیل مسدودیت این محور را عدم ایمنی کافی عنوان کرد و این مرکز وضعیت دیگر راههای استان را باز و ترافیک در این محورها را روان اعلام کرد.
بارش برف در محورهای کوهستانی استان مازندران از بعدازظهر پنجشنبه هفته گذشته آغاز شد و تاکنون نیز ادامه دارد .
هواشناسی مازندران نیز پیشتر در خصوص برف و کولاک در محورهای کوهستانی استان هشدار داده بود و از مردم خواست تا از تردد غیر ضروری در این محورها بپرهیزند.
رئیس اداره مدیریت راههای مازندران روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به بارش برف در محورهای کوهستانی استان در حال حاضر تمامی جاده ها بغیر از یک راه روستایی باز است.
محسن هاشمی افزود: محور وازک به بلده در محدوده شهرستان نور قرار دارد و این مسیر بدلیل نبود ایمنی لازم تا اطلاع ثانوی مسدود است.
وی با اشاره به طول حدود 60 کیلومتری محور وازک به بلده گفت: محور هراز از دوآب و محور کندوان از مسیر پل زنگوله مسیرهای جایگزین برای این محور است.
به گفته رئیس اداره مدیریت راههای مازندران شرایط جوی راههای استان صاف تا تمام ابری و مستعد بارندگی است.
وی عنوان کرد : با توجه به اطلاعیه روز گذشته هواشناسی مازندران مبنی بر وقوع کولاک در محورهای کوهستانی ، 33 اکیپ راهداری آماده ارائه خدمات به افراد در این محورها هستند.
مازندران بیش از 10 هزار کیلومتر جاده دارد که حدود 350 کیلومتر از این مسیر جز محورهای کوهستانی به شمار می رود .
اداره کل هواشناسی مازندران در اطلاعیه روز گذشته ضمن پیش بینی وقوع کولاک برف در محورهای کوهستانی اعلام کرد که این شرایط جوی تا روز دوشنبه به صورت بارش پراکنده برف همراه با وزش باید شدید همراه خواهد بود .
هم اکنون هوای ساری ، مرکز مازندران نیمه ابری گاهی ابری همراه با وزش باد است که بیشینه دمای ساری امروز به 17 درجه سانتی گراد و کمینه دمای آن به 6 درجه سانتی گراد می رسد .
2096/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.