به گزارش ایرنا، افتتاح طرح هادی روستای شورابسر و کارکم، افتتاح کارگاه آموزش فنی و حرفه ای و مرکز خدمات آرایشی و پیرایشی از جمله طرح های افتتاح شده در سومین روز از دهه فجر شهرستان نکا بود.
این طرح ها با اعتبار 21 میلیارد ریال در بخش شهری و دو روستای مرکزی شهرستان نکا به بهره برداری رسید تا مردم از این خدمات بهره مند شوند.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران در آغاز بهره برداری از کارگاه آموزشی فنی و حرفه ای در نکا افزود: چهلمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی و طلوع اسلام، خواستگاه ارزش های انقلاب اسلامی است که دارای دستاوردهای مختلف است و یکی از دستاوردهای این نظام، توسعه مهارت آموزی در بین جوانان است.
سید حسین درویشی گفت: تربیت نیروی ماهر براساس آمایش سرزمینی از جمله اهداف مهمی است که از سال گذشته تاکنون در دستور کار است و خدمات خوبی در طول چهل سال انقلاب در بخش مهارت اموزی در این استان ارائه شده است.
وی با اشاره به افتتاح مرکز آموزشی جدید در فنی و حرفه ای نکا بیان داشت: این مرکز آموزشی با اعتبار 250 میلیون تومانی برای آموزش لوازم سردکننده، پکیج، کولر و اسپلیت افتتاح شد .
فرماندار نکا هم در سخنانی گفت: آسیبی که امروز در بخشی از موارد وجود ندارد؛ نداشتن مهارت لازم کار است که باید این فرهنگ در بین مردم نهادینه شده و افراد به جای اشتغال در کار دولتی به سمت بخش خصوصی و اشتغال برای خود حرکت کنند.
عبدالجواد توحیدی مقدم افزود: دانشگاهها، مراکز فنی و حرفه ای و آموزش و پرورش در این بخش می توانند اثرگذار باشند و نگاه دولت هم نگاه توسعه بخشی است که امیدواریم با ظرفیت خوب این مرکز فنی و حرفه ای شاهد رونق بیشتر کسب و کار در شهرستان باشیم.
در دهه فجر امسال 54 پروژه با اعتبار 50 میلیارد و 500 میلیون تومانی در نکا افتتاح خواهند شد.
/1899/7332
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.