به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیین گشایش این نمایشگاه با حضور استاندار و مسئولان دستگاههای اجرایی و بسیجیان مازندران در حسینیه عاشقان کربلا برگزار شد .
مسئول برگزاری نمایشگاه عطر انقلاب فاطمی در حاشیه آیین گشایش این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت : 34 دستگاه اجرایی در قالب 34 غرفه ، دستاوردهای خود در را در زمینه های کاری خود به نمایش گذاشته اند .
سردار عبدالله ملکی افزود : در این نمایشگاه تجهیزات ، امکانات ساخته شده توسط نیروهای بسیج و همچنین به صورت بروشور کارهای انجام شده در حیطه های مختلف برای عموم مردم به نمایش گذاشته شده است .
وی زمان برگزاری این نمایشگاه را 13 تا 22 بهمن امسال عنوان کرد و ادامه داد : علاقمندان می توانند به غیر از روزهای تعطیل در این ایام از ساعت 8 تا 18 از این نمایشگاه بازدید بکنند .
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران همچنین از برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در 22 شهرستان در قالب 22 نمایشگاه به عنوان بخش دیگری از فعالیت ها در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در استان اعلام کرد .
وی به برنامه رونمایی از 40 عنوان کتاب در موضوعات دفاع مقدس ، انقلاب و شهدا در دهه فجر امسال اشاره کرد و گفت : علاوه بر این نمایشگاه سیار انقلاب نیز در مدارس و مصلی های نماز جمعه برپا می شود .
سردار ملکی اضافه کرد : دیروز و در نخستین روز دهه فجر ، نمایشگاه سیار در بوستان ولایت و محل برگزاری راهپیمایی مردم ساری برپا شد که در آن حوادث و رخدادهای زمان انقلاب و مقاومت های مردم در برابر هجمه های مختلف سیاسی ، نظامی ، اقتصادی و فرهنگی به تصویر کشیده شد .
در ایام الله دهه فجر امسال علاوه بر برگزاری برنامه های فرهنگی ، هنری و اجتماعی ، بیش از 700 پروژه عمرانی و خدماتی در مازندران به بهره برداری می رسد .
2096/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.