به گزارش خبرنگار ایرنا، پل 'بولک 'روستای شاهزاده رضا از توابع دهستان سجادرود در بخش بندپی شرقی بابل محل ارتباط 14 روستا شامل، یکشوب، بلکرون، سنگریزه، ازار تپه، انجیلیسی، فرام رودبار، جاجن، خلیل کلا، آره، سید علی کیا سلطان، درازکلا، کاردیکلا، مرزیکلا و شیرگاه از بخش های بند پی شرقی و بابلکنار است.
قربانعلی ولی زاده بورا روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای این طرح حدود 9 میلیارد و یکصد میلیون ریال از دفتر روستایی ریاست جمهوری اختصاص یافته است .
فرماندار بابل اظهارداشت: مقاوم سازی و استحکام پل شاهزاده رضا از اهمیت بسیاری برخوردار است لذا این دغدغه به پیمانکار این طرح منتقل شد و روند نظارت براحداث این پل نیز انجام می شود.
احداث این پل 11 سال پیش آغاز شده بود ولی به دلیل مشکلات مالی این امر بلاتکلیف مانده بود و تاکنون هم احداث نشده بود و در سال 95 همین پل نیمه تمام نیز براثر سیلاب تخریب شد لذا برای تردد اهالی منطقه پل کلافی و جاده فرعی احداث شده بود ولی هر ساله با کم ترین بارش باران و طغیان رودخانه بولک رود پنج هزار نفر از اهالی این منطقه دچار مشکلات جدی می شدند.
با وقوع بارش باران شدید و وقوع سیلاب هفته گذشته بار دیگر جاده فرعی و پل کلافی دچار آبگرفتگی و تخریب شد لذا بار دیگر اهالی منطقه را دچار نگرانی های زیادی کرده بود تا اینکه با پیگیری مسئولان عملیات اجرایی این طرح حیاتی آغاز شد.
7328/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.