محمد محمدیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش شدید برف در ارتفاعات هزارجریب و مناطق کوهستانی نکا تا شب گذشته با شدت ادامه داشت و ارتفاع آن در این مناطق تا 50 سانتی متر رسیده است.
وی با اعلام این که با تلاش گروههای فنی اداره توزیع برق شهرستان، خطوط آسیب دیده بازسازی و جریان برق در روستاها برقرار شده است، گفت که تنها برق روستاهای ' اویم' و ' درزی کلا ' همچنان قطع است و نیروها در منطقه اماده و تا ظهر امروز این مشکل برطرف می شود.
محمدیان افزود: ریزش برف موجب قطع راههای ارتباطی و محورهای اصلی پی رجه، لایی و استخرپشت با 80 روستا شده بود ولی در حال حاضر مشکل رفع شده است.
وی ادامه داد: اگر چه در زمان حاضر راه ارتباطی روستاها بسته نیست، اما انتظار است شهروندان ترددهای غیرضروری به این مناطق را تا عادی شدن شرایط متوقف کنند.
محمدی گفت: متاسفانه برخی شهروندان در چنین وضعیتی برای حضور در طبیعت برفی به مناطق کوهستانی سفرمی کنند که با مشکلاتی در مسیر برگشت مواجه و باعث ایجاد دردسر برای نیروهای امدادی و انتظامی شهرستان می شوند که روز گذشته همین امر موجب ترافیک در محورها و کندی کار راهداران شد.
شهرستان بیش از 120 هزار نفری نکا در شرق مازندران واقع شده است که دارای 2 بخش هزارجریب و مرکزی با بیش از 120 روستا و حدود 60 هزار نفر جمعیت است.
7332/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.